Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) som topci sier! Hvordan skrur jeg på volden Soldier of Fortune 2? er lenge siden jeg har spilt spillet, så jeg tenkte jeg skulle spille det igjen. men det er jo ikke noe morsomt uten vold instillingene på. noen som kan hjelpe meg? Endret 3. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Gå inn på Options da! Der skal det være en meny som heter "Parental Lock", hvor jeg tror det skal være noen instillinger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 har gjort det. fant ingenting Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tror det er en option når du innstallerer spillet. Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hey mener også at det må settes på under instalasjonen... Det valget er sammen med der man bestemer om man vill ha full install eller ikke... tror det er valgene: uten vold, med vold eller full install Har egenti aldi spilt en playeren på spille så har ikke funnet ut om den er på eller ikke (Men jeg er clan leders på multiplayeren for [sWAT] eg har spillt mp siden spillet kom om du ikke har prøvd den er det å anbefalle...) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 har begge orginale cdene men under installasjonen når jeg skal putte inn cd 2, jeg putter i cd to, så oppfører den seg som om jeg har putta i feil cd rart for det er jo orginalen. så jeg lasta ned en warez verson. kan være at den er litt mongo. noen som veit hvordan jeg får fixa det med orginal cd'ene? har vaska dem, så det er ikke det som er problemet edit: endrer navn på posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå