abcde Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Hei. Jeg har et Gainward GeForce TI4200 som jeg prøver å koble til tv. ( 28" Widescreen) Problemet er at jeg ikke klarer å se alt innholdet som vises på tvet på data skjermen. (Den står i et annet rom). Hva kan jeg gjøre for å vise samme innholdet på både tvet og data skjermen samtidig???? Eller har noen en smartere løsning på problemet....? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Hva mener du at du ikke ser samme innholdet? Tror du må forklare litt mer. Bruker du S-video ledning eller phono ledning? Du må først huske på å sjekke om TVen din støtter SVHS. Hvis den ikke gjør det så får du kun svart hvitt på tven. Bruk også programmet TV tools på å editere hvordan det skal se ut. Høyreklikk på skjermen og gå på egenskaper. Der skal det vel stå noe... Lenke til kommentar
abcde Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Tvet støtter svhs. Alt funker fint i de flotteste farger. Startmenyen og ikonene viser på data skjermen. Hvis jeg starter f.eks winDVD ser jeg ikke dette vinduet på data skjermen, men alt viser på tvet. det er akkurat som om data skjermen er en liten del av det bildet tvet viser... Lenke til kommentar
jag Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 G4 benytter seg av NView, du kan da f eks velge hvor et vindu skal sendes (monitor eller TV). Du kan konfigurere NView i Kontroll Panel. Høyreklikker du øverst på vinduet får du fram NView der du kan velge hvor det skal sendes hen... Ikke helt stø på det der, bruker ikke NView. Hvis du vil klone skjermen (vise det samme på monitor og TV) går du inn i avanserte "skjermvalg". Der kan du velge o0m du vil strekke, klone osv. Ikke helt bra forklart, men det hjelper deg kanskje litt på vei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå