Theo343 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Det går an å montere 80mm vifter (2stk) i PSU "slot'en". Men det er i den nede vel? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det går an å montere 80mm vifter (2stk) i PSU "slot'en". Men det er i den nede vel? Hva mener du? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Leste i manualen for en stund siden at man kunne montere 2 stk. vifter i PSU sloten, men at det kun gjaldt den nede. Men hadde vært supert hvis det også gjelder den oppe, at det er viftefester/skruehull der også? Da ville jeg ikke tape noe luftsirkulasjon på å ha PSU nede siden jeg får ut varmluften i toppen med vifter. Så det ikke blir liggende varm luft i toppen. Endret 4. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Leste i manualen for en stund siden at man kunne montere 2 stk. vifter i PSU sloten, men at det kun gjaldt den nede. Men hadde vært supert hvis det også gjelder den oppe, at det er viftefester/skruehull der også? Da ville jeg ikke tape noe luftsirkulasjon på å ha PSU nede siden jeg får ut varmluften i toppen med vifter. Så det ikke blir liggende varm luft i toppen. Sjekket nettopp, går fint å feste 2stk. 80mm vifter i toppen ja. Originalt er det ikke viftefester oppe, men det medfølger en ramme, slik at du får disse viftefestene. Endret 4. januar 2005 av apwr Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Flotters. Bestiller i dag og håper jeg får det senest fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå