endrebjo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg sitter her og skal kjøpe en lenge etterlengtet SE K700i. Fra før av har jeg et dJuice-kontant-abonnoment med ca. 800,- igjen på kortet. Jeg så nå et tilbud på elkjøp der K700i og Privat + i 12mnd faktisk blir billigere enn telefon u/ abbonoment fra Komplett.no (ca. 300,- billigere). Er det da mulig, på en eller annen måte, å bruke pengene på kontantkortet til å finansiere telefon/abbonoment på enn eller annen måte? Evnt få pengene igjen og bruke dem på mobil? Er det noen som har prøvd dette ut? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da jeg gikk fra Netcom Kontant til Netcom Buisness Talk trakk de bare det jeg hadde på kontantkortet fra den første regninga jeg fikk på det nye abbonentet. Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du vil miste pengene du har på kontantkortet ved overgang/portering til annet abb. Bruk opp disse før du skifter. Lenke til kommentar
6630-man Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 helt feil!!!!!!!!!!!!! ringer du 09000 får du velge om du vil trekke penga fra din første regning eller få dem utbetalt på konto Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Opppsss.......Sorry folks Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Eller be forhandleren skrive det i kommentarfeltet til forhandlerservice på bestillingen. Da slipper du å ringe dem. Lenke til kommentar
o.d.b Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) helt feil!!!!!!!!!!!!!ringer du 09000 får du velge om du vil trekke penga fra din første regning eller få dem utbetalt på konto Kan dette stemme? Nå har telenor tilbud på kontantkort igjen. Lad for 500, få 1000 kroner i ringetid. La oss si at jeg lader for 2000 kroner, kan jeg da få satt inn 4000 kroner på min konto hvis jeg bytter abn? Det ville vel være for godt til å være sant? Endret 4. januar 2005 av o.d.b Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) - Endret 6. januar 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du tror det er sant, tror du vel på julenissen og rosa elefanter også? Lenke til kommentar
zand Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du vil kun få igjen beløpet du har ladet opp med. Dersom du f.eks. har ladet opp 1000 kr med et 500 kr kort vil du kun få igjen 500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå