Gå til innhold

x800 pro og x800 xt

Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Jeg skal kjøpe nForce 4 HK snart. Også tenkte jeg på å kjøpe dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304762&cks=SER . Dette skjermkortet har 16 piplines. Prisen er grei nok, men det som er rart er jo at mange X800 Pro kort koster det samme. Og X800 Pro kortene har jo 12 piplines. Hvorfor er det ikke stor prisforskjell da? Eller er ikke dette X800 XT kortet bra? Siden det har samme pris som f. eks dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303694&cks=SER

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raptor' date='04/01/2005 : 01:49'] Joda det X800XT kortet er bra det. Abit lager bra kort de...

Ville heller tatt XT kortet, da de har 16 pipelines standard, da slipper du å modde det (ergo du slipper å miste garantien)

enig!

er du skikklig uheldig går ikke modden heller, og da sitter du igjen med et betydlig dårligere kort enn x800xt :no:

Lenke til kommentar

Du kan jo kjøpe X800pro vivo kortet, det klokker bra og klokker lett opp til ihvertfall XT og kanskje XT PE også. Men det følger jo en viss risiko med å klokke. Hvis du vil være sikker så kjøper du XT kortet, da slipper du å klokke og slipper å være redd for noe.

Lenke til kommentar
Fikk mitt Powercolor X800XT PCI-E ViVo kort i postkassa idag. Slik ser det ut: Bilde :)

Betalte 3500kr for det av en privatperson som har hatt det i maskinen sin én prøvetur, og han betalte frakt også. Ser ut til å være 100% strøkent :D

lucky bastard!

akkurat det der har jeg sikla på også!

ikke bare liker jeg kortet, men jeg er hitman fan også!!! :love:

Lenke til kommentar
Fikk mitt Powercolor X800XT PCI-E ViVo kort i postkassa idag. Slik ser det ut: Bilde :)

Betalte 3500kr for det av en privatperson som har hatt det i maskinen sin én prøvetur, og han betalte frakt også. Ser ut til å være 100% strøkent  :D

lucky bastard!

akkurat det der har jeg sikla på også!

ikke bare liker jeg kortet, men jeg er hitman fan også!!! :love:

Tihi :blush:

... menneh, det blir fort bytta ut med en slik så kanskje du kan kjøpe bare vifta :p Neida, den skal ikke selges. Kjekt å ha inntil videre ;)

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...