Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg skal kjøpe nForce 4 HK snart. Også tenkte jeg på å kjøpe dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304762&cks=SER . Dette skjermkortet har 16 piplines. Prisen er grei nok, men det som er rart er jo at mange X800 Pro kort koster det samme. Og X800 Pro kortene har jo 12 piplines. Hvorfor er det ikke stor prisforskjell da? Eller er ikke dette X800 XT kortet bra? Siden det har samme pris som f. eks dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303694&cks=SER Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det avhenger veldig mye om bundle prisen å... Et kort med mye tilbehør og god kjøling blir gjerne dyrere Alle x800xt kort yter så og si helt likt. Så det kortet der er veldig bra... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Joda det X800XT kortet er bra det. Abit lager bra kort de... Ville heller tatt XT kortet, da de har 16 pipelines standard, da slipper du å modde det (ergo du slipper å miste garantien) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Raptor' date='04/01/2005 : 01:49'] Joda det X800XT kortet er bra det. Abit lager bra kort de... Ville heller tatt XT kortet, da de har 16 pipelines standard, da slipper du å modde det (ergo du slipper å miste garantien) enig! er du skikklig uheldig går ikke modden heller, og da sitter du igjen med et betydlig dårligere kort enn x800xt Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fikk mitt Powercolor X800XT PCI-E ViVo kort i postkassa idag. Slik ser det ut: Bilde Betalte 3500kr for det av en privatperson som har hatt det i maskinen sin én prøvetur, og han betalte frakt også. Ser ut til å være 100% strøkent Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du kan jo kjøpe X800pro vivo kortet, det klokker bra og klokker lett opp til ihvertfall XT og kanskje XT PE også. Men det følger jo en viss risiko med å klokke. Hvis du vil være sikker så kjøper du XT kortet, da slipper du å klokke og slipper å være redd for noe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fikk mitt Powercolor X800XT PCI-E ViVo kort i postkassa idag. Slik ser det ut: Bilde Betalte 3500kr for det av en privatperson som har hatt det i maskinen sin én prøvetur, og han betalte frakt også. Ser ut til å være 100% strøkent lucky bastard! akkurat det der har jeg sikla på også! ikke bare liker jeg kortet, men jeg er hitman fan også!!! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Fikk mitt Powercolor X800XT PCI-E ViVo kort i postkassa idag. Slik ser det ut: Bilde Betalte 3500kr for det av en privatperson som har hatt det i maskinen sin én prøvetur, og han betalte frakt også. Ser ut til å være 100% strøkent lucky bastard! akkurat det der har jeg sikla på også! ikke bare liker jeg kortet, men jeg er hitman fan også!!! Tihi ... menneh, det blir fort bytta ut med en slik så kanskje du kan kjøpe bare vifta Neida, den skal ikke selges. Kjekt å ha inntil videre Endret 4. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Dwalker Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 I følge hjemmesida til PowerColor så kommer PCI-E versjonen av x800Pro vivo med 16 pixel pipelines Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) hehe, ser det jeg også nå, men da har de gjort en aldri så liten skriveleif for det stemmer jo ikke. Det har jo 12 Link <-- Powercolor sine specs... Endret 4. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Dwalker Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er du helt sikker på det, ser at at alle PCI-E korta har 16 pixel pipelines. Er jo en mulighet at de har gjort forandringer på kun PCI-E korta. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er vel ikke for ingen grunn at det er så mange tråder om X800PRO hvor folka vil flashe bios fra 12 til 16 pipelines og til XT PE hastigheter... Lenke til kommentar
Dwalker Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sendte en mail til PowerColor, legger ut svar når jeg får mail tilbake Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Altså til neste år ? Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 dette kjøpte jeg på mandag..:powecolor x800xt pe...er dette et bra kort eller??? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Etter min mening(trenger ikke være rett, selv om den mest sannsynlig er det =P) så er det kortet der: x800xt pe det beste kortet du får tak i i disse tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå