ROV Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei!! Jeg skal kjøpe meg ny RAM, men er litt usikker på vilke type jeg skal gå for. Hadde egentlig tenkt å kjøpe OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 eller Geil 1.0GB 400MHz CL2.0 Ultra X Series Dual Channel Kit, men så ser jeg at de har Kingston HyperX 1024MB på tilbud hos netshop.no Noen som har forslag til hva som eventuelt passer best med mitt hk.? takker for alle forslag Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Alle de nevnte vil sikkert passe helt ypperlig. Og jeg ville uten tvil valgt HyperX til den prisen. Alle de du linker til har Samsung TCCD IC'er så ytelsesmessig vil det være ganske liten forskjell på dem Lenke til kommentar
ROV Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Flott! Da tror jeg det blir det Kingston Hyper X pga av prisen. Takk for så raskt svar. Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet sikkert at IC som er brukt - HyperX PC 3200UL (2-2-2-5) er Samsung TCCD 4ns (Revision "F") De brikkene de selger på Netshop heter: KHX3200ULK2/1G. Er nesten sikker på at det er samme brikker. Ville gått for Kingston..... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet sikkert at IC som er brukt - HyperX PC 3200UL (2-2-2-5) er Samsung TCCD 4ns (Revision "F")De brikkene de selger på Netshop heter: KHX3200ULK2/1G. Er nesten sikker på at det er samme brikker. Ville gått for Kingston..... Stortsett det meste av 2-2-2-5 ram som er å få kjøpt bruker Samsung TCCD. Unntaket som jeg kommer på i farta er Crucial BallistiX som bruker IC'er fra Micron Lenke til kommentar
ROV Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Da var brikkene bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå