ventura87 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Eg klokket pcen min for en stund siden...bittelitt...no har eg ikke klokket lenger..men den e så utrolig ustabil..!! Den bare plutselig restarter... dette har aldri skjedd før så d må nesten være overklokkingen.. Anyone...? Endret 7. januar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Eg klokket pcen min for en stund siden...bittelitt...no har eg ikke klokket lenger..men den e så utrolig ustabil..!! Den bare plutselig restarter... dette har aldri skjedd før så d må nesten være overklokkingen..Anyone...? Kan det være att cpu'en overoppheita? har du sjekka tempen i BIOS? Endret 3. januar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Altså! Hvilken CPU har du? Hvor mye har du klokka? Hvilket minne har du? Hvilket HK har du? Hvilke temps har du? Puh! Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) CPUen er ikke overopphetet...dn er jo ikke klokket nå..den var heller ikke for varm under klokking..d er jeg sikker på. Pcen er ikke klokket i d hele tatt nå. CPU type:Intel Pentium 4A, 2400 MHz Northwood, A80532 (18 x 133) HK:MSI 648 max Minne:512 mb, Twinmos.. Temperaturene er CPU Idle:ca 28grader, load nesten 40 Endret 6. januar 2005 av ventura87 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvilken ustabil mener du, sånn at den slår seg av med en gang eller at den bare henger seg ? Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Den bare plutselil restarter..både i spill og i windows uten noe load.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den bare plutselil restarter..både i spill og i windows uten noe load.. Hvor mye klokka du da? Det er det som skjer når du har klokka for langt... Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 det er det som er så rart..! Jeg klokket bare fsb +5mhz og vcore 0.1v.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 det er det som er så rart..!Jeg klokket bare fsb +5mhz og vcore 0.1v.. Har den vert helt stabil noen gang? Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 jaa..den har alltid vært helt stabil... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ja kanskje d.."sorry".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå