Gå til innhold

greier ikke spille farcry med 6600GT

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke spille farcry, utenom vis jeg setter grafikken ned på det laveste.

Vennen min har 9800se og han klarer det fint på medium, mens jeg kan bare ha det på low.

Jeg har en dell maskin på 2,5 ghz og 250w psu (kraftig nok tror jeg), har også et hovedkort som bare har 4x. Er dette problemet?

Alt av drivere o.l er lakt inn.

Hva kan problemet være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen på 4x og 8x er minimal, så det er neppe det!

For meg høres dette ut som driver problemer, fjern de driverene som ligge inne nøye, og legg inn nyeste nvidia drivere!

edit: Hvor mye ram har du? Hvor rask ram?

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Ja, for jeg kjører vertfall FarCry på Ultra High/very high med mitt oppsett, se signatur!

Edit: Må legges til at jeg ikke er særlig kresen på fps da, men har aldrig gådd under 30!

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

ville likt å høre hvor mye ram han hadde før han begynner med det der, hvis han har 256mb med ram kan det nok være i minste laget til og med for medium.

Men det er nok riktig som du sier (Zernick) at det er nok smart og opgradere til nyeste patch/drivere...

Lenke til kommentar
ville likt å høre hvor mye ram han hadde før han begynner med det der, hvis han har 256mb med ram kan det nok være i minste laget til og med for medium.

Men det er nok riktig som du sier (Zernick) at det er nok smart og opgradere til nyeste patch/drivere...

Er 99,99% sikker på at det er patchen som må til for å få det til å køyre på høge insillingar. :p

Dessuten klarar han og køyre Far Cry med berre 256 ram heilt greit.

Lenke til kommentar
Ok, da er det ikke rammen! :p

Det ville nok være lurt med patchen da ja ;)

Tviler på at han kan kjøre farcry på medium kvalitet med 256 mb cl3 ram eller PC2700

Da lagger det kraftig tror jeg.

tja, har også testa Far Cry på ein p4 2,4ghz, 256 pc 2700 ram med 9000pro og det gjekk fint med alt på low.

Lenke til kommentar

Ja, men da var det jo ikke MEDIUM som jeg sa over :p

Minimum krav til ram på farcry er 256mb, og anbefalt er 512mb

Jeg gjentar det jeg sa over, tror det lagger en del hvis han kjører medium (og 1024x768 oppløsning som er normalt) med 256mb ram!

For all del kan godt hende det går! men mener nok at det blir betydelig lagg da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...