Snurre Sprett Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei.. Jeg har to partisjoner på HD, C: og D:. Brukte Partition Magic for å få bedre plass på C:. Startet opp PC og den fryser under oppstart, akkurat der Partition Magic tilordner plass og flytter data. Skrur av maskinen, og booter og dermed finnes ikke D:... kun C: med original størrelse. Noen som vet om det er mulig å få tilbake data på D.. ? Nei, jeg har ikke backup..... Og Ja: Formatering er kjipt.. Snurre Lenke til kommentar
zagen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Lei den der.. Partisjonering er en risikosport.. Prøv de recovery programmene som er der ute.. File Scavanger funka fint i min verden når hd'en min kræsja, fant filstrukturen som var der en gang i tia og greier. Eneste som er surt er at du får ikke partisjonen tilbake som den var, du må kopiere fra den og over til noe annet for så å formatere.. Lenke til kommentar
zagen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ops, den kom 2 ganger gitt Endret 3. januar 2005 av zagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå