herrugle Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Sjønner fortsatt ikke hvorfor NRK aldri tør vise dette her.. er en fordel å ha sett åpen post på nrk for å forstå det Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Herregud... finn originalen og se om dere leger merke til en forandring. Hvis dere ikke gjør det så oppsøk en hørselslege. Legg også merke til at de har klippet bort en del. Den er tatt fra sesong 1 episode 5. Episoden heter: Fear Of A Bot Planet Edit: Litt mer hjelp; hopp frem til 7 og 1/2 minutt Mer korrekt: 9 1/2 minutt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fy faen dette er døve folk på en døv tråd !!!! Lenke til kommentar
herrugle Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 herrugle Video (husk lyd) 1,49 MB Mr.Berg Hæ? Det er jo original? Jeg så i tilfelle ikke hva som var redigert... EskimoBob Herregud... finn originalen og se om dere leger merke til en forandring. Hvis dere ikke gjør det så oppsøk en hørselslege. Mr.Berg Hørte dessuten ikke på lyden, så det er sikkert noe der om du sier det, EskimoBob. Mr.Berg: retard? Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 klarer ikke å finne sangen er det noen som hvet helt hva sangen heter Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det er bare Harald Eia som gauler "vi dansar som robotar" Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vel.... for å si det sånn: Se signatur. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 klarer ikke å finne sangen er det noen som hvet helt hva sangen heter Vi dansar som robotar er det vel? : | Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 er det noen som hvet hvordan jeg kan få tak i den sangen ... syntes den va kul :!: Lenke til kommentar
herrugle Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 kaste bort mat, det gjør jo ingenting å kaste bort mat, for vi dansar som robotar vi dansar, dansar som robotar Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bwhqhahahah! :!: :!: Nice Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette var så morsomt at jeg tror jeg må lagre den. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ikke mange her som så på Åpen Post tydeligvis! Syntes det var en bra film jeg! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Robotdans Haha. Kunne ikke helt se hvorfor ikke NRK ville sende denne, eller hva som var det humoristiske i den... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Robotdans Haha. Kunne ikke helt se hvorfor ikke NRK ville sende denne, eller hva som var det humoristiske i den... Du så heller ikke på Åpen Post nei? Me neighter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå