Doer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har en Creative Nomad Jukebox Zen Xtra 60GB som er vannskadd. Jeg ringte til Creative Norge og de sa at det kostet 1100 kroner for å reparere vannskaden. (frakt og slikt kommer i tillegg) Da jeg også måtte sende til Irland eller noe slikt skjønner jeg at det kommer til å koste litt for mye. Så jeg lurer på om noen klarer å reparere/vet om noen som klarer/vet om et firma som reparerer til en billigere penge? Jeg håper på svar, helst seriøse. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 det kommer an på hva som er ødelagt i den, hvis disken er gåen er det en 1,8" disk, som kan byttes. vil nok koste mye mere enn det koster å kjøpe en ny. det de gjør inne hos creative er å gi deg en bytteenhet, dvs de reparer ikke den ødelagte. hvis div kretskort osv er ødelagt i den, så tviler jeg på at det er mange i norge som vil, og kan reparere den. Lenke til kommentar
Doer Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) De sa at det var en sikring som var gåen. Edit: Derfor lurer jeg på om det er vanskelig å skifte sikring i den? Endret 3. januar 2005 av Doer Lenke til kommentar
Doer Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Føler for at denne tråden fortjener et bump. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Lever den inn og spør om de kan se på den en eller annen plass... Ikke skru den opp selv, da mister du garantien. Hvis noen kan bekrefte at det er en sikring, spør du om de kan fikse den. Hvis ingen kan fikse den... Da fikser du den selv (Husk at du mister garantien når du åpner den) Hvis det er en vanlig sikring er det null problem og fikse, men.. Det er en fare for at mer er gåent. Endret 8. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Skjedde skaden utfor husets fire vegger? i så fall er det en fin ting som heter reiseforsikring, for når du er utenfor huset er du jo egentlig på reise. Har fått ny mobil etter at min knuste når jeg fallt på sykkelen ca. 1,5 km fra huset. Tror også det var en som brukte det på en ipod her på forumet (HalTan?) Selv ville jeg vært forsiktig med å "fikse" for mye inni den selv, med mindre du virkelig kan det) Endret 9. januar 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå