Mad_Max Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Hei der.Nå er det tid for feriepenger og da lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg ratt og pedaler til pcen.Jeg lurer på om noen har eller har prøvd Logitech MOMO Force?.Det ser jo sjefs bra ut på bilde og får gode omtaler. Når det kom ut kosta det jo 2500kr men nå kan man jo få det helt ned i 1231kr hos Buydirect.no.Har bare lyst og høre om noen har noe erfaring med dette. Takker for tips. Les tester her..http://www.itavisen.no/art/1297577.html http://www.dinside.no/page/artf/27220.shtml? Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Kjøpte MOMO Force for en måned siden, og angrer ikke et sekund. Solid og kraftig ratt. Her er ingen plastikkdingser som knekker nei. Girspaker av aluminium, lærtrukket ratt og hengslede pedaler. Spiller du mye bilspill er dette et produkt som gjør spillopplevelsen fullkommen. Tror neppe du finner noe bedre ratt enn dette. Perfekt på alle mulige måter spør du meg. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Det høres bra ut trur nok at jeg kommer til og bestille det.så da blir det nok fart på cm2 og nfs Lenke til kommentar
Bambus2 Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Har hatt Momo ei stund nå, og tror ikke jeg kunne fått noe bedre.... Steinbra. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Fikk MOMO i går. Etter å ha spilt Colin McRea 2.0 i hele natt må jeg si at rattet var verdt alle pengene! 1200-1300 er ikke mye å betale for kvalitet. Ved neste lan blir det definitivt satt opp 2 ratt og prosjektor! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg har hatt et MOMO ratt siden mars og har bare gode ting å si om det. Har forbedret tider og prestasjoner i samtlige bilspill jeg eier i tillegg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå