Eirikk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hei! Jeg skal ha med ett headset med mic. Å da lurer jeg på hva jeg burde kjøpe!? Har ingen alternatvier så finn fram til meg, skal bruke mellom 4-600 kroner. Endret 3. januar 2005 av Eirikk Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg bruker dette og er veldig fornøyd med det. Har ingenting å utsette på det, og prisen er grei. Lyden er veldig alright til både gaming og musikk. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 takk, men skal bruke den i skype, er den helt grei da eller er det flere forslag jeg burde vurdere? bare gi forslag, det skader ikke! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg vil bare anbefale deg å ikke kjøpe dette! Jeg har det og jeg har måttet få et nytt 2 ganger til nå Det som skjer er at fjernkontrollen får dårlig kontakt til ledninga, ledningen løsner ganske lett og lyden blir skurrete og dårlig, når det kommer på sitt verste så forsvinner lyden og du blit sittende å vri på ledningen for at den skal få kontakt og du skal få lyd! Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 ok! så faktisk på det, men da dropper jeg det! Men da er det garantert ett annet headset jeg skal ha! takk for advarselen! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva med Sennheiser PC140? Koster ca. 500 kr. og er utrolig bra! Ikkeno problem med dem hittil og klar lyd! Lenke til kommentar
bassen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ta en titt på Sennheiser PC150. Fungerer meget bra til spilling, film og musikk. meget bra og solid headset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå