levilord Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ja, nå vil jeg vite hvilket racingspill dere liker best av slike spill som mario kart- serien, f- zero, wipeout osv... uten ekte biler personlig synes jeg at alle spilla i mario kart og f- zeroseriene er best Lenke til kommentar
daniman Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ja, mario kart og f-zero er i en klasse for seg selv her Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 WipeOut gjorde sterkt inntrykk på meg da det kom til PSone for maange år siden. Det var noe av det tøffeste jeg hadde spilt til da. Bra grafikk og tøff musikk, og Psygnosis satte standarden med den tittelen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det må vel bli Mario Kart: Double Dash tenker jeg. Det er veldig underholdende, og det er lett og koble helt av til. Det er vel bedre enn NFSU og NFSU2 synes jeg, selv om jeg liker de spillene også. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 WipeOut gjorde sterkt inntrykk på meg da det kom til PSone for maange år siden. Det var noe av det tøffeste jeg hadde spilt til da. Bra grafikk og tøff musikk, og Psygnosis satte standarden med den tittelen. de og f- zero er de ledende seriene i den sjangeren...synes du at wipeout- serien er bedre enn f- zero- serien? jeg synes F- zero er kongen av de to Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 WipeOut gjorde sterkt inntrykk på meg da det kom til PSone for maange år siden. Det var noe av det tøffeste jeg hadde spilt til da. Bra grafikk og tøff musikk, og Psygnosis satte standarden med den tittelen. de og f- zero er de ledende seriene i den sjangeren...synes du at wipeout- serien er bedre enn f- zero- serien? jeg synes F- zero er kongen av de to Har desverre aldri prøvd Fzero, så det kan jeg ikke svare deg på. Har aldri hatt noen nintendo-konsoller Lenke til kommentar
levilord Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 skaff deg en, du vil ikke angre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå