Confession Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg trenger nye øreplugger til iPoden min. Med god lyd i og kvalitet. Max 500k. noen råd? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Koss porta/Sporta pro. De koster ca 400,-... EDIT: Andre telefoner Endret 3. januar 2005 av Apple Ståle Lenke til kommentar
Joi Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sennheiser PX100, knuser Koss porta pro på lyd, kvalitet og utseende. Koster under 400. Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hva med å sjekke iPodlounge der har de testa noen ørepropper til iPod i flere forskjellige prisklasser Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Han spurte etter øreplugger, ikkje øyretelefonar. Koss the Plug er ikkje så værst, men eg misliker det å dei inni øyra :yucky Sony har eit bra par Link Eg anbefaler deg å vurdere eit headset i staden for, men om du søker på "øreplugger" eller "koss and the and plug" så finner du fleire tråder om samme emnet. Endret 5. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
SilverWolf Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei Vel det avhenger av hvor langt inn i øret du vil ha pluggene da;) Du har jo de som skal inn i øregangen og de som er av samme type som de som følger med. Et godt alternativ til sistnevte type er Sharp HP-MD33S, disse er ganske billige og har fått mye bra kritikk så de er verdt å sjekke ut. Jeg for min del foretrekker mine Audio-Technica ATH-A900 men de er jo en smule større Regards SilverWolf Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er jo mye mer praktisk med ett par ørepropper, jeg har ett sett koss ur-40 som jeg er veldig fornøyd med, men de blir for store hvis jeg skal legge vekk ipoden og ikke har med sekk eller pose. med noen øreplugger er det lettere å bare legge alt i en lomme.... Så jeg skal kjøpe sony MDR-EX71 (de som zeph linker til) for å bruke når headphone blir for stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå