hrokling Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hei, Skal bygge inn en ny PC i hjemmenettverket mitt. Planen er at den skal stå på 24/7, og ikke være koblet til skjerm/tastatur/mus. Kun koblet til wlan'et mitt og ha en harddisk eller to (usikker på om jeg skal gidde å ha Raid). Uansett: Er det noen som har tanker om et bra stille kabinett og hvilken prosessor/kjølevifte jeg burde gå for? Tanker om motherboard tas også imot med takk. Her er det egentlig ikke noe særlig fokus på performance, jeg vil at den skal ta liten plass og være stille. Pris er ikke farlig, det er også grenser for hvor dyrt noe sånt kan bli. Jeg er egentlig en AMD-fan, men har hatt mine Intel-perioder også, så ingen forutinntatte holdninger der. Edit: Burde ta med at den skal stort sett brukes til å lagre video + musikk som andre PC'er i nettverket mitt skal accesse, samt at jeg skal lagre backups fra jobben der hver natt (synkronisering over nettet). Endret 3. januar 2005 av hrokling Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har du litt baller er vel dette midt i blinken for Via og Silverstone ? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har du litt baller er vel dette midt i blinken for Via og Silverstone ? Man kan jo ikke ha en mediaserver med bare en hdd? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kule små kabinett er vel kanskje mest irriterende i lengden ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå