Athlon Power Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Når jeg skriver mye på pcen legger jeg hendene opp på dekselet rundt touchpadden altså musen. Denne touchpadden er ganske følsom og en innebygd dobbbelkilkksfukjson som funker hvis man tryker på den to ganger. Når jeg skriver kommer jeg ofte nær padden og dah tror pcen at musen hopper rundt overalt på hvor jeg finder den. Min pc heter Best 5150 s. Tror det er en instailling som er den samme for ale bærbare pcer. Jeg har logievh mouseware intstallert hvis det har noen betydning. BobboZ Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 det er nok det som er problemet...du bør installere driverne til touchpaden igjen..., og ikke legge inn mus-drivere etterpå... :wink: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Det var sklik lenge før jeg brukte ekstern mus og logitech mouseware. Probløemet har vært slik het siden jeg fikk pcen Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 jo, men dette er noe du kan velge om du vil ha av eller på...men, for å ha mulighet til å endre dette må du ha riktige drivere installert, og ofte så "overskriver" mus-driverne touchpad-driverne...og omvendt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå