lunapassion Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har problemer med dette å ikke kunne videresende,mms,polytoner osv. Har samsung e700) Vet det er Drm som forårsaker dette,men det må da finnes en måte å knekke den? Selv har jeg ikke peiling på mobiler,har søkt i timesvis på google etter en løsning. Finner ingenting,er så utrolig frustrert. Regner med at dere som bruker å være på dette forumet,har peil, Og jeg blir eeeeeevig takknemlig om noen gidder å hjelpe meg... PLZ!!!!!!!! Hilsen Luna som sliter... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis jeg forstår deg rett spør du om hjelp til å knekke kopirettsbeskyttelse for å sende beskyttede filer til andre. Om dette er tilfelle tror jeg ikke dette er riktig sted å spørre Lenke til kommentar
lunapassion Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 men...Har jo betalt for de bildene og polytonene....ergo er de mine... Man blir ikke nekta å la andre bruke klær man har kjøpt... Så står fortsatt for min anmodning å få hjelp til å fjerne Kopibeskyttelsen... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 .. jeg forstår hva du mener, men det får bli en etisk diskusjon angående piratvare osv. Men uansett om man er enig med deg eller ikke angående at du _bør_ ha mulighet til å sende bildene videre, endrer ikke det på forum-reglene angående diskutering og hjelp til piratvare og lignende. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis jeg forstår deg rett spør du om hjelp til å knekke kopirettsbeskyttelse for å sende beskyttede filer til andre. Om dette er tilfelle tror jeg ikke dette er riktig sted å spørre Jeg deler din oppfatning og denne tråden stenges (i henhold til #8). Selv om en betaler for et produkt gir ikke deg rett til å distribuere og bruke dette som du selv vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg