Gå til innhold

Kræsjer i nye spill.

Anbefalte innlegg

Jeg har et alvorlig problem, jeg har en Sapphire radeon 9600 XT, med 3 GHz cpu, 250 WesternDigital Disk. Plextor Dvd brenner, ABIT IS7 hovedkort. Etter at jeg fikk det nye hovekortet så har jeg hatt problemer med pcen, den slår seg av i de nye spillene.

Det som er så rart at den fungere i alle de gammle spillen slik som WarCraft 3 og CS NeedforSpeedUndeground2 og sånn, men når jeg starter opp battle for middel eart, Chronicle for riddick eller lignende spill, stopper rett og slett maskinen opp. Da må jeg holde inne power button for å få starta opp igjen.

Det som jeg trodde var feil var at den ble for varm, så jeg kjøpte mange vifter, så nå er den god å kald så det er ikke det. til cpu'en også.

Så trodde kanskje jeg det var Strømfoskyneren for den blåser inn i pcen( sånn 120 mm greie) men det var ikke den, så lånte jeg et skjermkort av en venn av meg, akkurat det samme skjermkorte som jeg har, det var ikke det. jeg har til og med byttet harddisk og det skjer det samme.

Har testet ut ramma også. Så har jeg lagt inn de nyeste driverene til skjermkortet og hovedkortet.

jeg trenger hjelp, for kan det være hovedkorte som danner slike problemer? men viss hvorfor kødder den ikke til andre spill.

Dette begynner å bli dyrt for meg så vær så snill og hjelp meg.

Endret av m@gic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du noen feilmelding av noe slag? Eller bare stopper det?

Lettere å hjelpe om du kommer med ALL informasjon (kan være du har gjort det, men...)

Siden du har testet nesten alt kunne jo du teste RAM'en, lån et likt antall RAM, helst fra samme produsent i det minste (mest mulig lik) så prøv da... Ikke kjøp noe uten at du vet hva som er feil.

-MortenGj

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd og lagt inn den nyeste drivern også. Jeg har testet ut rammen, men viss det er rammen så pleier det som regel komme en blåskjerm eller noe... det kommer ikke noe medlding når den henger seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...