StepOw Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Jeg hadde ikke noe å gjøre på her en søndag for en stund siden her er resultatet Hva synes dere? :!: Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 HAHAHA!!! NICE ONE!! Ser litt ut som et jålete ekorn! lol! Syns du burde ha litt tid til overs litt oftere jeg Keep up the good work!! MVH: PandoRa Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Lol, men den kan vel ikke være så god å bruke da? hehe Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Syns du burde ha litt tid til overs litt oftere jeg Hehe, skal prøve på det skal lage tastatur i samme stil tenkte jeg på Lol, men den kan vel ikke være så god å bruke da? hehe Den er faktisk veldig god å bruke til vanligt bruk (surfing, osv.) fordi det er deili pels på den .Men hvis jeg skal spille skifter jeg mus. For halen på musa blir som en slags støtte for håndleddet, som er veldigt godt når jeg surfer. Men da blir den på en måte litt rar å bevege . Så lenge det ikke er spilling på gang funker det Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ser god ut å holde i, og å ha i senga når man skal sove. Kosebamse og mus i ett... Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Über! Fastlimt tøy eller? Kom deg i gang med tastaturet! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nice! Men hvordan klarer du å holde den med den halen bak? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Fastlimt tøy eller? Kom deg i gang med tastaturet! Jepps det er festet med lim.. skal prøve å komme igang med tastaturet ja Nice! Men hvordan klarer du å holde den med den halen bak? Det er bare godt, kan legge hondleddet på den Men ekkelt hvis man skal spille, for den blir ekkelit å bevege... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ROFL, så utrolig bra Nå fikk jeg lyst på pels på tastaturet... (ikke på knappene da) Lenke til kommentar
Hephaistoz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 HAHA nice one! "Pimp my mouse" Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 *host* hårete "mus" *host* :!: Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvor kjøpte du pelsen? .. Trenger det for mitt eget prosjekt. hihihi ) Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Haha! Så inni helvette bra.. Harryfaktoren er stor Lenke til kommentar
torgros Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Knallbra... Vil det komme noe av tastaturet snart eller?? Lenke til kommentar
Dario Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hvis du har dame, og hun har bursdag snart er jo det den perfekte gaven! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nei, nei, nei! Musa skal være barbert Den var tøff den, men kommer ikke halen litt i veien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå