mihcaoj Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ingen som har filmet/har lyst til å filme en flashing av x800pro > vivo? Hadde vært utrolig stilig! Det må ha vært det mest hjelpfulle jeg kan tenke meg! Er fortsatt usikker på om jeg tør utføre en flash enda.. :/ Anyone? Eventuelt jeg betaler for en?? 200kr? alrighty then.. =P Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor skal du ha det på film? Beskrivelse på papir er like greit Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er ikke farlig å flashe, jeg var totalt grønn på flashing da jeg gjorde det med mitt, men det gikk bra Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Film er liksom 100% sikkert/betryggende.. Hvis du forstår hva jeg mener.. LenniZ, hvilken vifte bruker du? Fine hastigheter du kjører på! Så på profilen din at du har en - Arctic Cooling ATi 4 Silencer Er grunnen til at ikke har klokket kortet mer rett og slett det at vifta di ikke klarer det? Eller er du bare lat? =P Endret 3. januar 2005 av mihcaoj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå