Herr Brun Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg satt og surfet på forumet nå nettopp, og la merke til at forumet ikke kan telle. Mener å ha ergret meg over det før, men tok det ikke opp da. Akkurat nå la jeg merke til at det står på "spillforum - for de mest populære spillene" at det er 226 emner og 3815 innlegg (forandres vel stadig, men en liten pekepinn på sånn ca. hvor mange det er), mens det er "hele" 11 tråder med ikke særlig mange poster (har ikke giddet å sjekke akkurat hvor mange). Hvorfor er det slik? Herr Brun Endret 3. januar 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det har jeg også lurt på. Utapå kategorien til Rome Total War i spillforumet står det emner 104 mens det inni i kategorien er 68! Innleggtelleren viser 2197 vet ikke hvor feil den måtte ha i og med at jeg ikke gidder å plusse antall tråder emne for emne, men det er sikkert en feil der og. Hva skyldes dette?? TSP Endret 3. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Se bildet, som nok bør forklare hvordan det henger sammen Som dere ser så viser tallet totalt for foraet, men kun de aktive trådene for siste 30 dager vises. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Næææ Nå ble det mange poster på forumet nå... *lese, lese og lese* TSP Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Da var det ute av verden. Tusen takk mr. Ueland, o store forum-gud Jeg gjør som TSP, leser Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg