bengtr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan får jeg pakket ut .rar filer? Jeg har lastet ned winrar, men jeg forstår ikke (er sikkert dum) hvordan jeg skal pakke ut filene, slik at jeg får noe jeg kan brenne en film av.. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skal bare være å istallere før så å åpne filen i WinRAR. Du får da opp innholdet i fila som en mappe og du kan ta ut de filer du vil ha ved hjelp av klikk-og-dra metoden. Lenke til kommentar
bengtr Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 jeg gjør sikkert ting feil, for det eneste jeg får til er å laget et arkiv av .rar filene. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Høyreklikk og velg: Extract to: *.* Lenke til kommentar
bengtr Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har gjort det, men det er fortsatt bare rararcive filer... Føler meg dum nå.. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du må nok pakke ut mer en 1 gang. siste gang skal du pakke ut en rarmappe med cue og bin fil. Det ser du om det er der når du trykker extract som regel siste rar fil. Hvis det ikke er en dvd da. Heng meg på siste punkt hvis det er feil. Har faktisk ikke brukt dvd brenneren enda. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 1. Marker ved og trykke på ein tom plass og dra musen over alle filene som kommer fram i winrar... 2. Trykk på Extract To og velg hvor du vil legge filene... 3. Trykk på ok og vent til ruta har gått vekk og vist det er ein liten ting du extracter kommer ikkje ruta opp... 4. Gå till plassen du extractet filene og opne de du skal bruke... Good Work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå