Luz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe meg et kabinett på databutikken.com, det er CO-SOHO MidiTower silver 400W ATX.link! Og da lurte jeg på om dette går : Går mitt hovedkort overens med grafikkortet og kabinettet? Grafikkortet er: Abit KV7 Hovedkort for Socket A (DDR) KT600, SATA, ATA133, ATX, Raid, LAN, LYD. link Grafikkortet er: Leadtek WinFast A6600GT 128Mb DDR3 TV-out DVI RETAIL AGP.link Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg er veldig usikker når det gjelder kompabilitet! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vel. Hovedkortet er ATX, kabinettet støtter ATX standard, og skjermkortet er jo AGP, og du har AGP på hovedkortet. Så dette tror jeg blir 0 problem. Lenke til kommentar
Kengurupølse Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Eh... dumt spørsmål: Hvordan ser du at hovedkortet har AGP? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Eh... dumt spørsmål: Hvordan ser du at hovedkortet har AGP? http://www.hardware.no/guider/pcbygg/hk-oversikt.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå