Aes456 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet jo så klart at artifacts er feil du får om du overklokker for mye... men hva er det helt nøyaktig. Hvar er det jeg bør se etter?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du bør se etter ting som ikke skal være der, kort og greit. Personlig har jeg opplevd artifacts i form av at visse ikoner i Windows ikke dukker opp, men også f.eks. hvite firkanter i CS:S og lignende. Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Se etter striper eller uregelmesige farger på skjermen og hvite spisse tupper som kommer som regel i 3D mark etter for mye OC . Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Grafikk feil... får du det så forstår du hva jeg mener Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Artifacts oppstår ved at skjermkortet kanskje kan være for heit, og dette skjer ofte når ein har overklokka. Det kan også skje vist kortet er skada på ein eller annan måte, dette kan skje vist ein overklokkar for mykje. Du vil merke artifacts ved at farger dukkar opp på skjermen som ikkje skal være der. Det kan være små/store ikoner eller på ein måte firkantar som dukkar opp mens ein spelar eller når du er i windows. Endret 3. januar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Chris R. Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg så grønne og røde striper her og der på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå