Xizor Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg spurte i en annen tråd om hvrdan man kan spille av musikk på websiden. Dette er beregnet på et privat intranett. Holder nå på å lage en mp3 database(SQL) med avspillings mulighet. Tagene blir lest fra mp3 filene og lagt inn i databasen. Hva syns dere?? http://fsmeby.servehttp.com/Mp3/default.asp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 tror du bør holde deg til de svarene som ble gitt der gitt. ingen liker musikk som avbryter deres egen itilleg til at det kan være musikk de ikke liker... Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg skriver at dette er for et privat intranett(MITT) og det er helt frivillig om du vil gå inn å spille av musikken. Ville bare høre om hva dere syns om det jeg har laget. [ Denne Melding var redigert av: Xizor på 2002-06-10 22:53 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Nå kommer TONO og tar deg ja :smile: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Xizor skrev (2002-06-09 14:02):Er det noen som kan komme med et intelligent svar?!? Ja. Ta deg ein tur innom Google, og søk på "html embed sound", og du får dette på første-plass. Du vert nødt til å benytta to tags, slik at alle browsere kan spele av musikken. Det står ingenting om korleis dette verkar for MP3-filer. Det kan vera at du er nødt til å sette opp ein streaming server for å få dette til skikkelig. mvh., Vegard Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 mente ikke å være spydig eler noe sånt i svaret mitt, men det virket på meg som du påstet en ny (lik) melding et anet sted på forummet for kanskje å få en annet svar enn de du fikk etter den første posten. det er jo din side og du gjør jo hva du gjør med den. skal være så snill og la deg gjøre det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå