tgra Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, Er det noen som er dyktige på bærbare her? Er dette en grei pris: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Thomas.. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 prisen er sikkert fin den.. men denne bærbare maskinen passer kun til kontorarbeid, surfing, eldre spill, msn ja.. Men det var vel det du hadde i tanken også? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ikke veldig imponerende etter spesifikasjonene vil jeg si Vedder på at batteriet holder ca. 1 time også Edit: Skriveleif Endret 3. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 personlig synes jeg det er ganske svak skjerm på A50 serien til toshiba, men til den prisen er den et godt kjøp. er ikke like stor som de andre pcene i den prisklassen, så for en student o.l. passer den ypperlig. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke veldig imponerende etter spesifikasjonene vil jeg si Vedder på at batteriet holder ca. 1 time også Edit: Skriveleif Hvorfor skulle batteriet være så dårlig på denne? Trodde ikke Celeron M var så gæern på strømforbruket... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 tror 3 timer er nærmere sannheten når det gjelder batteri, et helt greit tilbud spør du meg Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke veldig imponerende etter spesifikasjonene vil jeg si Vedder på at batteriet holder ca. 1 time også Edit: Skriveleif Hvorfor skulle batteriet være så dårlig på denne? Trodde ikke Celeron M var så gæern på strømforbruket... Celeron M er jo fin på batteribruk dem, men min erfaring med billige Toshibaer er at batteriet i seg selv er så som så. Det varer ikke veldig lenge og levetia på batterikvaliteten er ikke så god. De blir fortere dårlige enn diverse andre. Men dette er min personlige erfaring, det trenger ikke å være faktum med denne maskinen Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har akkurat anbefalt den for en kamerat. Den virker veldig grei, og veldig billig Men så akkurat at toshiba kommer med en ny i løpet av januar. (Satellite L10 ) Med startpris på 6999. (det samme som den billigste toshiban på elkjop nå) Den skal være med centrino (celeron) og da med innebygget wlan (g), noe som er veldig praktisk hvis man bruker trådløst mye, og ikke vil ha den klumpen stikkende ut fra PC-card porten... Lurer bare på hva slags spec det er på den bililgste. "Opptil" specs virker ganske bra, men... digi.no toshiba.de Lenke til kommentar
TMH Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ikke veldig imponerende etter spesifikasjonene vil jeg si Vedder på at batteriet holder ca. 1 time også Edit: Skriveleif For noe tull! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41781 Den er testa... varer ca 1 time... Men det er monster pc .... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41781 Den er testa... varer ca 1 time... Men det er monster pc .... og hva har acer ferrari med toshiba laptop til 6999 å gjøre? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41781 Den er testa... varer ca 1 time... Men det er monster pc .... For noe tull, den varer med enn en time... Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 fant forresten den pcen jeg snakka om. Den nye toshibaen. De kom på andre plass på månedens tilbud på itavisen De selger den på netshop.no til 6990. Da heter versjonen L10-108 og kommer inn "Ubekreftet 09.01.2005". Den står det ikke at det er WLan på... Har sett L10-104 på bl.a. den tyske toshiba siden, og der er den med WLAN Lurer på hvor digi.no har fått det fra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå