Eulogy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet noe særlig om Samsung E630? Slik jeg har forstått det så finnes ikke den modellen i Norge. Eller vil den kanskje komme? Jeg vurderer uansett å kjøpe den. Jeg er nå på Filippinene, og her koster den i underkant av 2200,-. Vil det være et godt kjøp? Fikk veldig lyst på den. Ellers har jeg ikke sett så mange andre modeller her. Har tenkt å sjekke andre mobiler for å se om de er billigere her enn i Norge, men det første jeg har sett på er Samsung E630. Og da lurer jeg på om noen her vet noe om den. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kjøp D500 istedet du... mye bedre tlf... Men denne telefonen er et godt kjøp ja, det er det... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg vil nok si at d500 er bedre, men kommer du hjem med e630 er du en av de få som har den, ekke det kjekt a? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Det er jo klart at D500 er bedre, men pris, størrelse og vekt må jo tas med i betraktningen. E630 er lillebror på alle disse områdene. Den er klart mindre i høyden, bredden og tykkelsen, den er også 20 g lettere. Om du liker designet og trenger en mobil som er helt OK funksjonsmessig er vel dette et greit kjøp. Ikke den beste mobilen på markedet, men temmelig liten er den. Mobile-review testet den forresten: http://www.mobile-review.com/review/samsung-e630-en.shtml edit: Selv ville jeg ikke kjøpt den. Både fordi den ikke gir meg det jeg vil ha, og fordi den er Samsung. Dvs. masse tåpelige småfeil og småplukk.. Endret 4. januar 2005 av arehei Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Takk for svar folkens. Skal sjekke ut den testen. Har forresten ikke sett D500 her ennå. Hvis jeg finner den til en bra pris så kjøper jeg den, ellers blir det E630. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå