rvenes Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Den greia kan seriøst ikkje fungere heilt slik den skal. Eg får ca 1 mail pr innlegg som legges inn i ein tråd, og ikkje 1 pr siste besøk slik det står skrevet i eposten man får. Testa det i dag... fikk Google leken mange ganger, eg har ikkje besøkt google saken på leeenge ( http://forum.hardware.no/index.php?showtop...view=getnewpost ). Fleire som har samme problem? Greit nok at eg kan gå inn og melde meg av i kontrollpanelet, men det blir ganske så tungvint. Fikk Epost 09.26 og 11.46 om google leiken... I am stuck in hl2 tråden er også ganske irriterbar... får epost om den støtt og stadig, og den har eg ikkje besøkt sida før jul trur eg. Eg vil ha 1 mail pr sist gang eg besøkte tråden? Er det mulig og få til? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Den epostvarslingen er litt buggy virker det som. Takk og pris for at det går an å avslutte abonnementer. Det er nødvendig ettersom man av og til får angre på at man har postet innlegg i en tråd. Nei, du er nok ikke alene... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Ok, så det er ikkje berre meg. Mulig denne burde stå i tilbakemelinger forumet... men men... forseint det no. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Flyttes til "Tilbakemeldinger for forumet" Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Jaha? Har dere fått ut fingern og fiksa dette her? Må jo avslutte abb. i eit sett her. Om dere har poblem med masse utgående epost, så veit eg kvifor! Får 1 epost pr innlegg i ein tråd, og vis det da er litt aktive tråder så baller det fort på seg. Er det ikkje mulig å få det til som beskrevet i første post? Få ein epost om varsel om nytt innlegg, også ikkje få fleire eposter om du ikkje er innom og besøker og leser posten? Sjekk bildet... Kan da virklig ikkje være så vansklig å få til? Eller har dere ikkje peiling? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kan du ikke bare bytte standard epostvarsling til å få 1 om dagen per tråd som har vært aktiv det siste døgnet isteden? eller til og med enda sjeldnere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Kvifor kan dei ikkje heller fikse problemet? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er ikke for hver gang du besøker tråden, men for hver gang du besøker forumet. La oss si at man har abb på 5 tråder (som regel langt mer). Du besøker forumet kl 12. 3 av trådene har fått svar innen kl 12:30, og 12:45 besøker du forumet igjen. Du har nå fått tre eposter. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Feil... På fredag f.eks var eg på langtur, var borte heile dagen, og var ikkje innom pc'n min, og ingen andre bruker pc'n min. Alikevel fikk eg ca 45 eposter om dagen om eg ikkje er inne og avslutter abb. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har du valgt forsinket eller umiddelbar e-postvarsling? I teorien skal man med "forsinket e-postvarsel" ikke få e-post om man samtidig er pålogget. Hvis du derimot har valgt "umiddelbar e-postvarsling" må du rett og slett endre til forsinket. Har du forsinket og du likevel får e-postvarsling selv når du er pålogget er det en feil og forumstyret vil sannsynligvis i så fall gjøre sitt beste med å rette opp den. Det finnes også "daglig-" og "ukentlig-" e-postvarsling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg