Ragley Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg kjøpte en Fujitsu Computers Siemens c991 skjerm i dag. (19") Den er brukt, men kjøpt i en data forentning. 800kr. Han som jobbet i butikken mente på at en kunne kjøre 75hz MAX på den, ellers ville den ta skade av det etter en ukes tid ca.... Skjermen var nemmelig ikke bygd for mere enn 75hz. Jeg kjører nå 1024x768 oppløsning. Jeg har vanskelig for å tro dette. Men kan dette virkelig være tilfelle ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 tja.. hvis den ser ok ut på høyere hz, hvorfor skal den ta skade av det? men ikke hør på meg, jeg har ikke peiling bare tenker at skjermer som oftest har en slags sperre slik at den ikke vil gå høyere enn den takler. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det en CRT-skjerm eller en LCD-skjerm? Lenke til kommentar
Ragley Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Er det en CRT-skjerm eller en LCD-skjerm? CRT Lenke til kommentar
John P. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Last ned en driver til akkurat denne skjermen, så kan du huke av "Skjul modus som skjermen ikke støtter" eller hva det nå står, og da vil du se i rullegardin menyen hvilke Hz innstillinger skjermen din støtter. Men det er jo mulig han ga deg dette rådet fordi skjermen er gammel, og at den ikke vil klare høy refreshrate over tid p.g.a. det, selv om den kunne det da den var ny. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Denne skjermen klarer max 75Hz i 1600x1200. DVS at den klarer høyere Hz i lavere oppløsninger. Prøv deg frem. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) jeg har kjørt skjermen min på en frekvens som egentlig ikke var støttet en stund nå har jeg flimring på alle frekvenser! er det pga feil frekvens?! orker bare ikke 60 hz på dekstoppen får vondt i huet Endret 18. januar 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå