mastro Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei. Skal kjøpe nytt lydkort og lurte på hva som kreves, hvis det i hele tatt er mulig å få surround fra pc'n til et alminnnelig surroundanlegg. Har et Pioneer NS-DV88 (vedlagt bilde) med optisk inn osv. Har lite peiling på dettte området...Trenger jeg f. eks en dekoder slik som denne: dekoder Vil ha en velfungerende, men helst billig løsning... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 optisk utgang burde vel holde? Ikke helt sikker Lenke til kommentar
mastro Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 optisk utgang burde vel holde? Ikke helt sikker Ikke helt sikker selv hjelp meg... Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ser du har både Coax og optisk inn på den forsterkeren din. De fleste lydkort i dag har enten optisk eller coax ut så det går fint som fy. Jeg har ett audigy 2 kort og kjører digital ut fra den via coax (overgang fra 3.5" minijack'en på lydkortet til phono/coax), funker som bara det Please correct me if i'm mistaken at any point Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå