aislow Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg tenker på å kjøpe et ratt til bilspill til pc til broren min, men jeg må si jeg ikke har noen ide om hvilke som er bra.. kan noen hjelpe meg? sånn omtrent pris hadde også vært fint å vite hvis du vet det også. takk takk! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Logitech Momo Racing Wheel skal visst nok være meget bra. Koster cirka 1k! Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har selv et Logitech Momo og er meget godt fornøyd med det. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14477 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Second that. Har selv Momo-rattet, og er strålende fornøyd. Mye bedre enn billig-rattet til Logitech, for ikke å snakke om Microsoft sitt... Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sitter her med lånt Momo ratt. Og det er digg! Lenke til kommentar
aislow Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 vel, uten å ha så mye peiling på det, så så det veldig bra ut! Men fryktelig mye penger!!! Det spørs om jeg er SÅ glad i broren min altså. Noen som vet om noe billigere?? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vel, uten å ha så mye peiling på det, så så det veldig bra ut! Men fryktelig mye penger!!! Det spørs om jeg er SÅ glad i broren min altså. Noen som vet om noe billigere?? Gode ratt koster mye penger. Lurere å invistere i kvalitet i motsetning til å kjøpe et produkt som presterer mye dårligere, og som kanskje varer i bare to uker. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 vel, uten å ha så mye peiling på det, så så det veldig bra ut! Men fryktelig mye penger!!! Det spørs om jeg er SÅ glad i broren min altså. Noen som vet om noe billigere?? Logitech Wingman Formula Force GP er jo et greit alternativ. Det koster ca halvparten av MOMO. Har en kamerat som har det, men det kan ikke måle seg med MOMO-rattet. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan ikke si at det momo rattet var så veldig digg, det var for tungt å dra rundt (lavt giret?), og FFB var vanskelig å justere.. Men girspak er et velkomment tillegg da.. Har tenkt å gå for Logitech Driving Force Pro (egentlig til ps2), men det virker også på PC.. Det koster heller ikke mer enn en tusing.. Kanskje en tanke..? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Anbefaler deg å ta en titt i følgende tråd som er fra gamer.no delen av forumet, der har vi diskutert dette emne utallige ganger... Beste ratt og pedal til bilspill pc Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har selv hatt Logitech Wingman Formula Force GP USB ca to år, har tålt røff behandling å fungerer utmerket. Koster rundt 450kr Lenke til kommentar
aislow Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ser ut som om det blir momo eller ikke noe da.... får fiske litt hos han som skal ha det. takk for hjelpa skal dere ha i hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå