Shhhh Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg foretok et sjedelt impulskjøp i dag. La merke til at Sapceworld solgte SX1 for 1 kr med privat + og 699 med djuice magnum, så jeg slo til Har nå både Sense, Netcom og Telenor...(Sense er ikke i bruk, og betaler kun 99 kr/mnd som nedbetaling på SE K500i) Jeg har ikke hatt symbian siden 7650 kom, så det blir nok litt uvant. Noen som har noen tips til nyttige programmer? Eller en internettside der man laster ned programmer til symbian? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 www.my-symbian.com Gratulerer med ny mobil da. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 www.handago.com Finnes utallige tråder om dette. Søk i "programmer, spill og OS"! Der er den mye staesh Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Grattis med ny mobil Husker denne mobilen kostet veldig mye da den kom ut. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Husker denne mobilen kostet veldig mye da den kom ut. Husker jeg kjøpte min på Commit, lille juleaften 2003 for 5300 kr Hehe, og den syntes jeg ga masse for penga da. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kjøpt meg SX1 jeg å. Kjøpte den på Siba til 1,- med Tele2 mobil pluss (119,- i mnd) Er så langt meget fornøyd med telefonen. Kommer sikkert til å bli enda mer fornøyd når jeg kjøper til 1GB MMC, men desverre så kommer det ikke inn på Datakjeden før 1. februar, kjipt Lenke til kommentar
laqua Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 du har gjort et godt kjøp. vi satt akkurat ned prisen med privat + fra 3999 til 1 kr =) hilsen spaceworld arbeider Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er en veldig god telefon.. Jeg betalte 790 for min på sioba med netcom youngtalk.. En ting jeg bare vil si da: Siden designet på den egentlig er ganske ekslusivt, altså at overflaten er ganske så glatt og fin. IKKE dytt den ned i en lomme sammen med et busskort, nøkler, ipod osv... Det skal ikke mye til for å lage riper. hadde hastverk idag og måtte løpe etter bussen. På denne tiden sndte det med at halve skjermen min ble oppripet av busskortet (som ligger i plastlomme :S).. Men bortsett fra dette lille uhellet, så er det en knalltelefon.. Angrer ikke et sekund på at jeg byttet ut p800 med denne. Fantastisk telefon. smartmovie, agile messenger, wireless irc er veldig gode programmer ejg virkelig anbefaler deg og legge inn i den, og minnekort er ikke å forakte. er kanskje litt lite internminne... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Så langt veldig fornøyd, men noe uvant med tastene. Jeg fant ut at T9 var vanskelig å bruke så nå bruker jeg "gamlemetoden" og det fungerer bra. På toppen av det hele var telefonen uten operatørlås, noe som passer utmerket for meg EDIT: Kanskje ikke så rart det var vanskelig å skrive med ordbok når den var innstilt på engelsk! Nå går skrivingen mye raskere. Noen som har SX1 som vet hvordan jeg får tilbake det originale skjermbildet? Endret 4. januar 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg har et problem, jeg får ikke til å spille av lydene på 'profiler', noen som veit hva kan fixe dette? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ATi-Radeon: Kan du spille de av i "Lydopptaker" (eller hva det nå heter på norsk)? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ATi-Radeon: Kan du spille de av i "Lydopptaker" (eller hva det nå heter på norsk)? fixa det:P men veit du om et sted med gratis symbian progz og ringetoner? =) Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) ATi-Radeon: Kan du spille de av i "Lydopptaker" (eller hva det nå heter på norsk)? fixa det:P men veit du om et sted med gratis symbian progz og ringetoner? =) Denne siden har ekstremt mange lenker til masse forskjellig stuff (meste av det (hvis ikke alt) er lovlig). Siemens Communications sin side har også mange freeware applikasjoner! Endret 13. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 men veit du om et sted med gratis symbian progz og ringetoner? =) Du finner noen programmer og spill her: http://communications.siemens.com/cds/fron...ctgosub,00.html? http://communications.siemens.com/cds/fron...ctgosub,00.html? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hvor finner jeg MSN til siemens sx1 gratis? Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hvor finner jeg MSN til siemens sx1 gratis? Her http://www.agilemobile.com/downloads.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå