MrJones Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Etter at min gamle strømforsyning tok kvelden har jeg nå kjøpt meg en NorthQ Silent 400W NQ 4001 strømforsyning. Men hvilken kant settes strømforsyninga? Med vifta opp eller ned? I kabinettet (Chieftec TX-10SL-D) virker det som strømforsyninga best monteres med vifta ned, men det virker jo merkelig ettersom den da vil trekke til seg varm luft fra pc-komponentene? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skal nok monteres med vifta ned. Eit + er jo at du trekker varm luft vekk fra resten av pc-komponentene dine? Lenke til kommentar
MrJones Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Da forsøker jeg med vifta ned først og holder deg ansvarlig dersom alt går til h***. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 kommer ikke til å skje noe som helst galt om du setter den med vifta ned. null problem det. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) MrJones du kan stole på de anbefalingene du får her i forumet, det er mange erfarne pcbyggere her med et 10 tals antall bygde maskiner bak seg Det er og så fullt kvalifiserte servicefolk som jobber på dataverksted til daglig også her på forumet Endret 3. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da forsøker jeg med vifta ned først og holder deg ansvarlig dersom alt går til h***. Den er grei. Lenke til kommentar
MrJones Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 MrJones du kan stole på de anbefalingene du får her i forumet, det er mange erfarne pcbyggere her med et 10 tals antall bygde maskiner bak seg Det er og så fullt kvalifiserte servicefolk som jobber på dataverksted til daglig også her på forumet Jeg stoler på dere jeg Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Monterte sjølv denne psu-en i dag(no). Og det ser vitterlig ut til at den er opp/ned når den er montert rett? Så lurer egentlig litt på ka NorthQ har tenkt på her. Endret 4. januar 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det skal vel gå an å montere den med vifta opp også hvis man vil? Men det blir ikke ideelt for fjerning av varme fra systemet. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det kommer jo litt ann på egentlig vil tro det vill være gunstig for cdrom/dvd eventuelt andre ting som sitter høyt i kabinetet. viss man har noe klaring over strømforsyningen. varmen går jo opp og et sug vil du jo skape i helle kabinetet uanset! Eller? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jo det kan godt hend. Det er vel derfor man kan montere begge veier da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå