T.F.T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvor mange plater har Mars Volta kommet ut med ? EDIT: kun disse to ? Endret 4. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Apoptygma Berzerk - ny utgivelse. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg gleder meg helt SINNSYKT til den nye skiva til Daft Punk Har store forventninger til dem så jeg håper ikke de skuffer meg Men det skal vansklig gjøres å matche forrige album, Discovery, for der var hver eneste låt utrolig bra. Btw: Skulle ikke være noen som har peiling på en eventuel singel før albumet til Daft Punk? Du kan jo leke deg med 'Daft Punk - Daft Club - Sodium' i mellomtiden Hva er det? Har Daft Club-skiva, ikke den du mener vel? Det ikke noe som heter Sodium der... Jeg trenger all info om Daft Punk og deres nye musikk som jeg kan få Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ..Sigur Ros kanskje lanserer en ny stor plate. De er i hvert fall i gang med en ny skive: Sigur Ros.co.uk har ikke sett noe release dato enda, men den er forhåpentligvis ikke altfor langt unna. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Strapping Young Lad slipper ny plate i mars Blir spennende. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvor mange plater har Mars Volta kommet ut med ? EDIT: kun disse to ? Jepp. Lenke til kommentar
salif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg gleder meg helt SINNSYKT til den nye skiva til Daft Punk Har store forventninger til dem så jeg håper ikke de skuffer meg Men det skal vansklig gjøres å matche forrige album, Discovery, for der var hver eneste låt utrolig bra. Btw: Skulle ikke være noen som har peiling på en eventuel singel før albumet til Daft Punk? Du kan jo leke deg med 'Daft Punk - Daft Club - Sodium' i mellomtiden Hva er det? Har Daft Club-skiva, ikke den du mener vel? Det ikke noe som heter Sodium der... Jeg trenger all info om Daft Punk og deres nye musikk som jeg kan få Daft Punk - Daft Club. Jo. Den jeg mente, glem sodiumbiten Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gleder meg til Dark Tranquillity gir ut sin nye cd Character 24/25 januar hvis shagerat og silenoz kommer ut med en ny verson av stormblåst er vel kanskje dette også aktuellt å få med seg. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Gleder meg til Dark Tranquillity gir ut sin nye cd Character 24/25 januar Dimmu Borgir, eller E. Silenoz og Shagrath skal i løpet av 2005 lage en "remake" av Stårmblåst!!! blir vel også noe å glede seg til. Endret 4. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Humm, tja... HVIS det er noe spesielt jeg ser frem til er det Dr. Dres farvel som artist, Detox. Dog er det stort potensiale for å bli skuffet Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg gleder meg helt SINNSYKT til den nye skiva til Daft Punk Har store forventninger til dem så jeg håper ikke de skuffer meg Men det skal vansklig gjøres å matche forrige album, Discovery, for der var hver eneste låt utrolig bra. Btw: Skulle ikke være noen som har peiling på en eventuel singel før albumet til Daft Punk? Du kan jo leke deg med 'Daft Punk - Daft Club - Sodium' i mellomtiden Hva er det? Har Daft Club-skiva, ikke den du mener vel? Det ikke noe som heter Sodium der... Jeg trenger all info om Daft Punk og deres nye musikk som jeg kan få Daft Punk - Daft Club. Jo. Den jeg mente, glem sodiumbiten ÅÅhhh, skuffelse... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ser virkelig fram til nye skiva til Hammerfall! Gleder meg som en unge! Kommer Hammerfall med ny cd? Det blir spennende å se hva Robert Trujillo kan tilføre Metallica, forutsatt at de blir ferdige med skiva i tide... Håper de fikser opp trommene ihvertfall. Ellers blir det vel et nytt år med mange Britney-sound-alikes, *grøss*. Men har liksom lært meg å overse dem nå. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper på at Confessor sin skive er like bra som sangen Hibernation fra deres nye demo. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Mulig jeg er alene om dette, men håper at Benny Benassi og Benassi Bros følger opp "hype'n" som de lagde sommeren 2004. Håper også at club/house/funk-artistene holder samme nivået som i fjor Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Gleder meg til den nye KoRn skiva kommer ut! Lenke til kommentar
Hazardous Harry Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ser virkelig fram til nye skiva til Hammerfall! Gleder meg som en unge! Jeg og. Gleder meg også til Iron Maiden i Oslo Spektrum 29. juni (eller 28. husker ikke helt. de har konsert. begge dagene, hvertfall Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Strapping Young Lad slipper ny plate i mars Blir spennende. Den har visst blitt leaked... Typisk Century Media, de skal vente og vente...plata har vært klar lenge men de ville ikke gi ut den og DVDen med så korte mellomrom. Blæh. Endret 7. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 gleder meg til jaga jazzist cd. den må kjøpes. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Mye bra i år, mye å glede seg til: John Legend: «Get Lifted» Mike Patton: «General Patton Vs. The X-Ecutioners» Bonnie «Prince Billy» og Matt Sweeney: «Superwolf» Timbuktu: «Alla vil till himmelen» Felix Da Housecat: «Playboy The Mansion» Mars Volta: «Frances The Mute» Den nye til Beck Dr. Dre &Snoop Dogg: «From Compton To Long Beach» Tortoise: «New EP» Hot Hot Heat: «Elevator» Nye til Fantômas Nye til Blackalicious Nye til grandaddy Nye til Sleater-Kinney Nye til Foo Fighters kommer ikke queens of the stoneage med et nytt album i år de også? Nye til Jaga Jazzist Nye til Turboneger Nye til Big Bang Endret 9. januar 2005 av Klassefest Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hørte ryker om nytt Deftones album, eller er det bare tull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå