Nidhogg Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ja...hvilke forventninger har du til musikkåret 2005. Noen nye band som dukker opp eller noen nye cder som du gleder deg til? Konserter? Personlig gleder jeg meg til det nye Turboneger albumet: Babylon Forever. Har hørt tre nye sanger allerede (Wasted again, All my friends are dead og Blow me in the wind) og må si at dette høres lovende ut. Så håper jeg også at de kommer på Roskilde og norgesturne. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg håper The Killers kommer ut med nytt album. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nye skiva til The Mars Volta, nye skiva til Tool, tja, nye skiva til Toy Box? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 OMG Slipper ToyBox ny cd?!!1 Seriøst: Har egentlig ikke sjekket markedet for 2005. Men gleder meg til Frances The Mute. Må også skaffe meg den nye Turbonegro-skiva. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg gleder meg helt SINNSYKT til den nye skiva til Daft Punk Har store forventninger til dem så jeg håper ikke de skuffer meg Men det skal vansklig gjøres å matche forrige album, Discovery, for der var hver eneste låt utrolig bra. Btw: Skulle ikke være noen som har peiling på en eventuel singel før albumet til Daft Punk? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Gleder meg til The Mars Volta, Tool, Nine Inch Nails, Meshuggah og Dream Theater når det gjelder nye album. Kommer ikke på noe mer. Tenker det blir som i fjor - at samlinga utvides med både nytt og gammelt. Bortsett fra det foreligger det vage planer om Quart/Roskilde, noe som jo naturligvis kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Men gleder meg til Frances The Mute. Jeg og Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Mars Volta, og en eventuell ny Metallica-skive. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Apropros Frances The Mute har den vært tilgjengelig på nettet i lang tid. At den tydeligvis har vært klar så lenge gjør at en kan lure på hvorfor den offisielle slippdatoen ikke er før et stykke ut på nyåret. Gudene må vite. En god skive, langt mer proggete og eksperimentell enn De-Loused.. likevel klarer jeg ikke helt å kaste flosshatten i taket av begeistring. Endret 3. januar 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
OleE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Satyricon skive..det blir gull.. Apoptygma Berzerk, ny utgivelse.. Windir DVD sikkert noe mer gøy Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Håper.. ..Tool rekker plata før 2006. ..Nick Cave kommer med noe dypt (blitt noe lett siste tiden) ..Sigur Ros kanskje lanserer en ny stor plate. ..Neil Young lager en soloplate (Ikke med Crazy Horse) ..OVERRASKELSESPLATE FRA PINK FLOYD. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ..Tool rekker plata før 2006. ..OVERRASKELSESPLATE FRA PINK FLOYD. !!!!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *snip* Bah.. Eg las inlegget ditt nedanfra og opp! Skuffelse deluxe! Lenke til kommentar
salif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg gleder meg helt SINNSYKT til den nye skiva til Daft Punk Har store forventninger til dem så jeg håper ikke de skuffer meg Men det skal vansklig gjøres å matche forrige album, Discovery, for der var hver eneste låt utrolig bra. Btw: Skulle ikke være noen som har peiling på en eventuel singel før albumet til Daft Punk? Du kan jo leke deg med 'Daft Punk - Daft Club - Sodium' i mellomtiden Endret 3. januar 2005 av salif Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Som sagt: Den nye skiva til Ram-Zet. Og The Mars Volta? Spennende... Tool? Tja, lov og håpe Synes Dimmu Borgir skal komme med ny plate og påfølgende norgesturne! Det hadde vært topp!!! EDIT: Metallica??? JATAKK!!!!!! Endret 4. januar 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ser virkelig fram til nye skiva til Hammerfall! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 What the???? Dimmu Borgir, eller E. Silenoz og Shagrath skal i løpet av 2005 lage en "remake" av Stårmblåst!!! OG de skal jobbe med nytt materiale... kilde: www.dimmu-borgir.com Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Strapping Young Lad slipper ny plate i mars Meshuggah gir ut Catch 33 i løpet av februar (ingen offisiell release-dato enda) Ellers ser jeg frem til nye plater med NIN, Mars Volta og håper Devin Townsend slipper nytt soloalbum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gleder meg til de mange utgivelsene til Ferry Corsten på nyåret, venter og på en ny plate av han og KANSKJE en konsert og Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ser fram til disse norske albumslippene: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/01/04/419234.html Cinque Cento: «500 FT High and Rising» Jaga Jazzist: TU Perculator: «Apple Tea? Why Not, Come On!» Kim Hiorthøy: TU King Midas: TU Sternklang: TU Debut skiva til Strangefruit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå