annie2 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Skal kjøpe ny bilstereo. Hadde en billig JVC før, men den er gåen. Kunne tenkt meg en med MP3 denne gangen. Har så mye innbrudd i bilen, og dårlige høyttalere, så ingen vits med bra anlegg. Spørsmålet er, om Boss MP3-3130R greier seg? Altså, selv med dårlige, gamle høyttalere (gammel Pegeot, innebygd i dørene), vil jeg høre forskjell på den gamle JVC spilleren (kjøpt for 999,- på Lefdal) og den Boss spilleren? Likte at det var linje inn... Fant en basic review: http://www.epinions.com/content_156759723652 Endret 3. januar 2005 av annie2 Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Funke sikkert... Gir vel den lyden og spiller sangene akkurat som en annen spiller vel... Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Det ordnet seg. Må ha vært kulda som plaget spilleren forrige gang jeg prøvde. Nå fungerer den. Ikke kaldt i dag... Så da blir det JVC en stund til. Lang stund til, håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå