mats A. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg har spilt inn ca 2 timer med film, og det gikk helt fint, men i dag da jeg skulle jeg spille inn resten så, den spiller inn, men uten lyd, og det blir ikke lyd på når den er ferdig heller.. Jeg bruker Pinnacle 9 Forresten jeg spille rett inn fra vhs spiller til pc, men sånn rød/gul og hvit kabel. Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Endret 3. januar 2005 av mats A. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Får du spilt av lyd fra videoen på PC-en da? Mutet line-in? Satt i kabel? Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, men jeg har skjekket kablene så mange ganger det virker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hva slags kort har du? Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 uff, nå ble jeg usikker men tror det heter: ATI Radeon 9700 Men har det noe og si når det har funket perfekt i går? Lenke til kommentar
orjan76 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Regner med at det er samme problem som i Studio8, hvor man løste det ved å legge inn en tom "tekst-boks" i "linje 2". Vanskelig å forklare uten å ha ha ikke programmet foran seg. I video-linje 2 legger man inn tektster (f.eks rulletekster) og bilder som legger seg over videosporet. Dersom man legger inn en blank "tekstboks" (dvs ingen tekstboks, kun et spor), legges det lyd på hele filmen. Det funket i Studio8 i alle fall, så det er verdt et forsøk. Du kan jo forsøke å lage en AVI-fil først, og så legge et slikt spor på etterpå - før overføring til kamera el.l. Min erfaring var i alle fall at PCen viste filmen riktig. Ørjan Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Men lyden virker heller ikke når jeg bare ser på filmen føre jeg spiller inn i pinnacle, altså, før jeg spiller inn kan man se på filmen i den lille ruten, der er også lyden borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå