Raaby Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg holder på å legge strømper på ledningene til psuen og har bare den store igjen. Men fatter ikke hvordan jeg skal klare å merke ledningene slik at det kommer riktig på plass. Noen tips? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du finner en meget bra strømpeguide her. Merking av ATX på side 3. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 samme hvilken av de røde som går i der det var en rød før. det er samme spenning i de like fargene. de er lodda på samme sted inne i psu Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Takker dette hjalp meg veldig Edit: Noen plasser er det 2 svarte i en er det samme hvor jeg setter dem da så lenge det har vert en svart der før? Nå tenker jeg på dem vanlige strømkontaktene Endret 3. januar 2005 av Raaby Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det har ikke noe å si Gå etter at fargen må være på riktig sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå