Gå til innhold

Komplett satt ned pris for å matche PSdata.

Gjest Slettet+918234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+918234

#emnetittel endret#

Idag bestillte jeg ny kjøler til min P4 3,2 Ghz og fikk den for "nice price" vill jeg kalle det :thumbup:

Komplett skal ha 398kr for Thermaltake Silent 775 kjøleren(http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0092silent775/cl-p0092silent775.htm) og psdata skal kun ha 300kr for samme dubeditten. Psdata har den ikke på lager, men det har komplett.no. Ringte til komplett og spurt hvorfor de skulle ha 398 for den mens psdata bare tok 300 og spurte så om komplett kunne klare og gi meg en god pris. Han i andre enden av telefonen tenkte litt og kom opp med en ny pris til meg..... 295 skulle jeg få den for, 5 kr billigere enn psdata!!... Synes det var veldig seriøst gjort av komplett.no.. 10 poeng til de.....

Håper den er bedre enn den orginale som følger med cpuen for den bråker masse... :D

Endret av Slettet+918234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+918234

Skjønte du ikke det? Ville fortelle dere på forumet at jeg hadde kjøpt meg ny kjøler og at komplett var veldig snille siden de satte ned prisen.

Unskyld meg at den havnet under en kategori som ikke passet deg....................................... :wallbash:

Lenke til kommentar

Den mumlingen din var sikkert han i andre enden som skulle leite etter produktet på PSdata. :p

Men mange butikker gjer slikt, eit salg er eit salg, og fortjeneste er fortjeneste. Om dei tjente 100kr mindre på det så er det ingenting, dei betalte sikkert bare 100kr for den selv. Så dei tjener fortsatt ca 150 kr. 150 kr er fortjeneste bedre en ingen fortjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...