kjetil2002 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei. Jeg ønsker meg en ny DVD-brenner av god kvalitet. Krav: SATA, Dual Layer, Sort front, Stillegående, Stabil, Rask, Kompatibel. Hvilke anbefalinger har dere? Mvh, Kjetil Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 valget er ikke stort. faktisk bare denne til S-ATA Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Og den er ikke verdt pengene IMO. sikkert på at du trenger sata?? finnes mange gode brennere ellers! Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er vel samma f* om det er SATA eller PATA vel? Han nevnte vel SATA fordi han ikke ville ha en SCSII brenner kanskje?... Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Plextor brennerene er ikke verdt pengene sine... Kjøp en BenQ 1620, der får du mye for pengene dine, koster bare 600,-... Du trenger ikke SATA dvd-brenner, klarer deg fint uten det.... BenQ'en støtter bitsetting, er mediavennlig, rask (16x), bra kvalitet mm... OC-Freak kommer sikkert m no innlegg her, han har peil.... Nec 3520 er oxo et godt alternativ.... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tror ikke jeg har noe å tilføye BenQ DW1620A er så klart det beste valget i min bok. Skal du ha S-ATA (hvorfor det?) så er det kun plextor som fins og den er ikke spesielt bra samt dyr- og heller ikke på lager før i slutten av denne mnd tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå