konstabel Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet noen når ATIs "dual" løsning kommer i butikkene ? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Den kommer i hverfall ikke før andre kvartal i år. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 kommer vel ikke før neste generasjon kort kommer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hardware har nettopp laget en kort repotsaje om dette! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tidligst Q2 2005 har jeg hørt... Om det bare blir en papirlansering gjenstår å se... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Raptor,03/01/2005 : 21:40] Om det bare blir en papirlansering gjenstår å se... snakk om les hardware sin repotsaje du Endret 3. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Raptor,03/01/2005 : 21:40] Om det bare blir en papirlansering gjenstår å se... snakk om les hardware sin repotsaje du Du mener HW sin oversettelse av The Inquirer... (kilde: The Inquirer) Påliteligheten til The Inquirer kan jo diskuteres... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Raptor' date='03/01/2005 : 22:44'] Raptor,03/01/2005 : 21:40] Om det bare blir en papirlansering gjenstår å se... snakk om les hardware sin repotsaje du Du mener HW sin oversettelse av The Inquirer... (kilde: The Inquirer) uff.. du er bare nagativ fordi det er ati det handler om Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Raptor,03/01/2005 : 22:44] Raptor,03/01/2005 : 21:40] Om det bare blir en papirlansering gjenstår å se... snakk om les hardware sin repotsaje du Du mener HW sin oversettelse av The Inquirer... (kilde: The Inquirer) uff.. du er bare nagativ fordi det er ati det handler om Jeg forklarer gjerne hvorfor jeg er negativ... X800XT PE ble annonsert i mai 2004, som et direkte svar på 6800 Ultra. De har enda store problemer med tilgjengligheten X700XT ble annonsert i oktober som et svar på 6600GT, det er enda ikke tilgjenglig X850 serien ble annonsert 1. desember, og ATi lovet at kortene skulle være ute før jul, har fremdeles ikke sett noen kort. ATi sine Linux drivere skulle ha blitt forbedret lenge. De er fremdeles meget dårlige... Er forresten også meget negaiv til tilgjengligheten på high-end nVidia PCIe kort hvis det hjelper... The Inquirer mener også at Q2 er da ATi kommer med demmes SLi svar, så jeg skjønner ikke hvorfor du er så hårsår... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Raptor' date='03/01/2005 : 23:03'] X850 serien ble annonsert 1. desember, og ATi lovet at kortene skulle være ute før jul, har fremdeles ikke sett noen kort. ati har ikke lovet noe som helst. at det står i en pressemelding er noe annet en at de lover noe! så jeg skjønner ikke hvorfor du er så hårsår... jeg begynner bare å bli lei av ati holdningen din! du kunne liksågodt sakt-ati er bæsj! ush å æsj! prøv å være litt mindre "fokusert" på å bare se det negative, å heller se det positive med ati! man skal tenke på hvilke kort som yter best, ikke hvilke produsent som lager kortet! men jeg er enig med deg angående linux driverne! de er eledige! Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg begynner bare å bli lei av ati holdningen din! du kunne liksågodt sakt-ati er bæsj! ush å æsj! prøv å være litt mindre "fokusert" på å bare se det negative, å heller se det positive med ati! man skal tenke på hvilke kort som yter best, ikke hvilke produsent som lager kortet! men jeg er enig med deg angående linux driverne! de er eledige! beklager å måtte bruke dine ord for å si det headcleaver men : jeg er helt enig med det du sier her. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg begynner bare å bli lei av ati holdningen din!du kunne liksågodt sakt-ati er bæsj! ush å æsj! prøv å være litt mindre "fokusert" på å bare se det negative, å heller se det positive med ati! man skal tenke på hvilke kort som yter best, ikke hvilke produsent som lager kortet! Det jeg derimot presiserer i alle disse diskusjonene er hvorfor jeg ville ha valgt nVidia istedenfor ATi. Det er mine meninger, og du kan velge å være enig i det eller ikke. Mine erfaringer er bygd opp av erfaringer fra begge produsentene. Vet ikke hva dine er bassert på. Grunnen til at jeg er negativ her at jeg mener at informasjonen som The Inquirer har bør tas med en klype salt. Kommer ikke til å poste mer angående dette her. Hvis du har noe mer på hjertet håper jeg vi kan ta det på PM Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Grunnen til at jeg er negativ her at jeg mener at informasjonen som The Inquirer har bør tas med en klype salt er greit det, men du virker negativ til allt som har med ati å gjøre ikke bare dette!du kan forvente en pm fra meg i nærmeste framtid Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Denne tråden har glidd nok ut som det er. Siden ingen foreløpig ser ut til å kunne gi noe bedre svar enn det som finnes i siste setning i denne artikkelen stenges tråden. Endret 4. januar 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg