shagg0r Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skulle inn på komplett å ha en vanlig socket a prosessor til mitt abit nf7 hk. da så jeg til min store forunderlse at de ikke hadde noen vanlig athlon xp cpuer men bare amd sempron?? Noen som vet om denne cpuen passer til mitt hovedkort? Hva slags minne skal jeg kjøpe? er jo ikke så mye å velge mellom trenger pc2700 husker ikke om jeg trenger buffret minne eller hvordan det var:) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sempron er vel bare en bedre utgave av Amd Athlon Xp tror jeg , de begge går under Socket A og hvis du har socket a så funker vel de Someone to confirm this ? Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 ingen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Sempron på socket A er bare prosessorer bygd på den gamle thoroughbred kjernen. Ikke ytelse å slenge tenna i tapenen for. PR-ratingen er i forhold til Celeron-D fra Intel, dvs XP 2500+ barton har høyere ytelse enn sempron 2500+. Så, hvis man ikke har bodd under en stein i det siste vet man at Athlon XP forlengst er faset ut av markedet, prøv bruktmarkedet hvis du trenger ny prosessor til SocketA, eller du kan prøve en 2400+ mobile XP og klokke den over alle skoger. Endret 3. januar 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nå kommer det en Sempron 3000+ til Socket A. Denne har 512KB cache og Barton kjerne, så denne vil mest sannsynligvis yte som Athlon XP serien Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sempron er vel bare en bedre utgave av Amd Athlon Xp tror jeg , de begge går under Socket A og hvis du har socket a så funker vel de Someone to confirm this ? nei de er ikke bedre. XP utgaven yter bedre. Sempron skal jo erstatte Duron og være en billig CPU. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sempron er en budsjett CPU, den stiller i samme klasse som Celeron D. Sempron er mye brukt i arbeidsstasjoner, spesielt til lettere ting som kontorskriving og internett. Selvfølgelig fungerer den også greit til "normale" spill. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Sempron på socket A er bare prosessorer bygd på den gamle thoroughbred kjernen. Ikke ytelse å slenge tenna i tapenen for. PR-ratingen er i forhold til Celeron-D fra Intel, dvs XP 2500+ barton har høyere ytelse enn sempron 2500+. Så, hvis man ikke har bodd under en stein i det siste vet man at Athlon XP forlengst er faset ut av markedet, prøv bruktmarkedet hvis du trenger ny prosessor til SocketA, eller du kan prøve en 2400+ mobile XP og klokke den over alle skoger. netshop har framdeles amd xp... så amd xp 3000+ osv der istad ooops! var visst for rask... Ubekreftet05.01.2005 menne ... får de inn xp ? eller er de siste solgt? Endret 3. januar 2005 av F-14 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Sempron på socket A er bare prosessorer bygd på den gamle thoroughbred kjernen. Ikke ytelse å slenge tenna i tapenen for. PR-ratingen er i forhold til Celeron-D fra Intel, dvs XP 2500+ barton har høyere ytelse enn sempron 2500+. Så, hvis man ikke har bodd under en stein i det siste vet man at Athlon XP forlengst er faset ut av markedet, prøv bruktmarkedet hvis du trenger ny prosessor til SocketA, eller du kan prøve en 2400+ mobile XP og klokke den over alle skoger. netshop har framdeles amd xp... så amd xp 3000+ osv der istad ooops! var visst for rask... Ubekreftet05.01.2005 menne ... får de inn xp ? eller er de siste solgt? hørte at de er borte fra januar 2005 Endret 3. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
enhix Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 selger Athlon XP barton på Multicom, og dem tar stadig inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå