Gozarpz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg er på utkikk etter et program som viser grafikk/video, som beveger seg etter musikken via en prosjektor. Mulig jeg har feilposta dette. Jeg er leder i en ungdomsklubb som arrangerer discotek, og vi har en pc som vi spiller av mp3 med. Jeg har vert på et discotek der de hadde noe sånt en gang, og jeg husker det kom opp noe cmd lignende først, så kom det real video som gikk mer eller mindre etter musikken. Spurte en hvordan de gjorde det, og han sa de brukte DC. (som også er et fildelingsprog, så jeg kunne liksom ikke google det ) Noen som kjenner til et sånt program? Endret 3. januar 2005 av Gozarpz Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Itunes har en slik funksjon Lenke til kommentar
John P. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 -Kanskje et dum forslag, men Windows Media Player har jo også sånne "visualiseringer" som til en viss grad følger musikken. Alt+Enter så har du fullskjerm av disse. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ja, winamp også... I winamp kan du vel sette sammen "din egen" også..? Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Joda, jeg vet om de der, men vi bruker Traktor DJ Studio og skulle hatt noe som beveget seg etter lyden som kommer ut av det programmet. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis du finner et program som visualiserer slik du vil, men har problemer med at det ligger for "langt etter" musikken, så kan kanskje dette programmet være noe? SampleSlide (delays DirectX-audio): http://www.analogx.com/contents/download/audio/sslide.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå