Hawkmoon Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Heisann folkens, og godt nytt år. Jeg har en gammel møkka crt skjerm på jobb, som jeg nesten blir svimmel av å bruke, men jeg får ikke ny skjerm før den blir ødelagt. Det gidder jeg selvfølgelig ikke å vente på, så da har jeg følgende morsomme oppgave til dere: Hvordan ødelegge en crt skjerm uten å få mistanken rettet mot meg? mvh hawkmoon Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 koste ned fra balkon Helle vann oppi, sånn; "eii det var han som sølte." Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg er akkurat personen å spørre. Den gamle 17" skjermen jeg akkurat brukte smalt med mye røyk. Det mest effektive (og farlige) er vel å slippe et par dråper vann ned i toppen, men det letteste er vel å switche over til 110V nettspenning. Husk å ikke ha noe kritisk på den sikringkretsen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det ein 110V-knapp på skjermar også? Hell ein kaffikapp nedi mens den er på så er du (u)heldig om den overlever. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) hvor mye vann trengst før den tar kvelden? Jeg kan ikke akkurat tømme en kopp nedi, bør helst vere så diskre som mulig Endret 3. januar 2005 av Hawkmoon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sett ein kopp med væske i oppå skjermen og velt den nedi mens skjermen er påskrudd (men la maskina stå av med støpselet ute). Eit uhell skjer den beste. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) om han velger 200hz på skjermen hva skjer da? om skjermen bare for å si et eksempel takler maks 1024x768@85 hz? klippe ledninga under pulten ? Endret 3. januar 2005 av F-14 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hell ein kaffikapp nedi mens den er på så er du (u)heldig om den overlever. Hell en kaffekopp nedi mens den er på så er du heldig om DU overlever. Det er liten trøst om du får ny skjerm hvis huset brenner ned... Dette er ikke noen lek, folkens! Geir Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 skru av dekselet og klipp over en ledning et eller annet sted Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) skru av dekselet og klipp over en ledning et eller annet sted enda bedre; bruk en lighter for å brenne et stykke av - "varme er årsaken, defekte ledninger" Endret 3. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hva med følgende scenario: 1. du drar ut strøm og skjermkabelen. 2. skjermen hopper tilfeldigvis ned med bilderøret først og knuser. (kan hende den trenger litt hjelp for å komme ned fra pulten, og at den trenger litt ekstra fart slik at bilderøret knuser.) 3. sett i skjermpluggen igjen før noen kommer, og hvis noen spør hvordan dette skjedde, sier du at du nøs, og at idet du nøs rykket du til med det ene beinet slik at støpselet ble dratt ut og skjermen ble trukket etter ledningen på en slik måte at den havnet på gulvet. Burde vært relativt safe, det eneste problemet er vel glasskår på gulvet, og det fikses jo fort med en liten støvsuger. Hilsen Alexander, lystløgner. PS: legg merke til at dette nærmest er svindel, og at jeg ikke oppfordrer noen til å prøve å svindle andre mennesker på denne måten. skam dere! Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 støtter forslaget med å kjøre en hz som skjermen overhodet ikke klarer. Etter stund med råkjør på det vil skjermen være havarert! du er rimelig safe ang. mistanken også. en 'bug' eller feil i windows er jo ikke akkurat kryss i taket, er det vel? Lenke til kommentar
cfsa2 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis du kjører for høy Hz så vil skjermen bare bli svart. Altså slå seg av. Det blir i hvertfall min skjerm når jeg setter på for høyt Hz. Men en anna ting: Hvorfor ikke smugle med deg en aldri så liten drill på jobben? Det holder jo med et liiite hull igjennom luftehullene og inn i bilderøret så er den havarert. Men det er jo et "men" her å. Inne i en sånn skjerm er det vakium så jeg vet ikke hva som skjer når den får et hull. Heller du vann oppi den, finner du fort ut at en pc skjerm har sånne fine spenningsladere på sidene som kommer til å gi deg et aldri så lite støt. Hvis ikke dette går så kan det jo hende at du mister skjermen ut av vinduet eller noe sånt. PS Skjer det noe uventa som vil avsløre deg er det jo bare å bytte med den som sitter ved sideanav deg! Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis du kjører for høy Hz så vil skjermen bare bli svart. Altså slå seg av. Det blir i hvertfall min skjerm når jeg setter på for høyt Hz. Nyere skjermer gjør vel det. Men min gamle skjerm gjorde så absolutt ikke det Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Knyt en hyssing fra skjermen til dørrammen. Hvis noen kommer borti snubler vedkommende og skjermen faller ned fra bordet. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ta en tapetkniv, skallpell eller noe sånt og lag ett kutt i skjermkabelen(IKKE strøm kabelen ) uten at den er koblet til skjermkortet. Altså lag en defekt ledning. Ta får du vel "no signal" eller noe sånt på skjermen..Altså den har klikka ! Hvor stor er skjermen? En 17" på 5kg mister du ikke på golvet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Dette minner meg egentlig litt om en skrullete lege ute på en lokasjon jeg var. Han satt på en gammel dosklient og var svært misfornøyd med hvor tregt maskinen gikk (go figure ). Vi fikk imidlertid fikset det som var problemet mens han klaget sin nød om hvor tregt den gikk. I det vi skulle gå igjen sier arbeidskollegaen min på spøk "du får sparke i den så den blir ødelagt og sjefen kjøper ny til deg da". Gjett hvem som ringte inn senere på dagen og sa at maskinen var helt død.. Endret 3. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) SLippe masse små skadedyr nedi? De knager vel opp endel ledninger Eller hvis du har en slik vanntank hvor man kan ta seg litt vann fra sånne kraner. Du "velter" en slik en Eller legge ledninger litt opp fra gulvet, så folk snubler over dem og river ned skjermen Endret 3. januar 2005 av Mixel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Slikt lureri kan du ta en annen plass. Tips til vandalisering av andres skjermer uten at du selv blir oppdaget..hallo?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg