Enceladus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kunne noen vere så snille å henvise meg til en artikkel på gamer.no som handlet om spillutvikling og hvordan en kan oppnå dette. Jeg husker lite av innholdet og heller ikke tittel på artikkelen. Har prøvd å søke meg frem med ulike stikkord, men finner ikke noe? Artikkelen er skrevet for noen måneder tilbake. Jeg mener vagt å huske den hette noe med "drømmen om å bli spillutvikler" eller noe tilnærmet likt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noko sånt du var ute etter. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noko sånt du var ute etter. tja..hvorfor ikke...hehe.... hørtes nå ut som det var det han letet etter Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ja det var den! takker Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Versegod. Tenkte det var den. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du kan jo ta en titt på GameDev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå