Juke Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Leste en artikkel på Dan's Data (link til artikkelen her), hvor det står at de har denne ordningen i Australia. De hadde i allefall det i 2003. If there's even one pixel/subpixel defect on any Samsung LCD monitor, within seven days of invoice, Samsung Australia will give you a direct, free, delivered-to-your-door replacement. Forresten, som en kommentar til det noen skrev tidligere her om Eizo: Jeg ringte Eizo for noen måneder siden og spurte om det med døde piksler, og da sa de at de ikke hadde noen garanti som gir deg rett til å bytte hvis du har f.eks. kun én død piksel på skjermen. Hvis de har en slik ordning på plass nå, er det i såfall noe som har kommet nylig, ellers var det bare fyren jeg pratet med som ikke hadde snøring eller noe sånt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Synes det virker som en god ide, jeg har fått inntrykk av at det er mindre pixelfeil nå enn før, men vet ikke om det er fakta. Da er det ihvertfall godt å være helt sikker på å få ett fullverdig produkt. AtW Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 De som virkelig har grunn til å juble, må jo være nettbutikkene som slipper å sitte med et "lager" av LCD-skjermer med pixelfeil som er returnert på angrefristen. Døde pixler har jo ikke vært et sååå stort problem for kundene av nettbutikker, siden pixelfeil som oftes viser seg raskt etter at skjermen blir tatt i bruk. Hvis butikken nekter å bytte skjermen som en garanti/reklamasjonssak, har kunden kunnet bare levere tilbake skjermen under angreretten. Lenke til kommentar
RadeonX Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Leste en artikkel på Dan's Data (link til artikkelen her), hvor det står at de har denne ordningen i Australia. De hadde i allefall det i 2003.If there's even one pixel/subpixel defect on any Samsung LCD monitor, within seven days of invoice, Samsung Australia will give you a direct, free, delivered-to-your-door replacement. Forresten, som en kommentar til det noen skrev tidligere her om Eizo: Jeg ringte Eizo for noen måneder siden og spurte om det med døde piksler, og da sa de at de ikke hadde noen garanti som gir deg rett til å bytte hvis du har f.eks. kun én død piksel på skjermen. Hvis de har en slik ordning på plass nå, er det i såfall noe som har kommet nylig, ellers var det bare fyren jeg pratet med som ikke hadde snøring eller noe sånt. Dere kan lese om dead pixel policy her. De fleste produsenter er nevnt. dead pixel policy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå