kesse Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 kjøpte meg k500i for 2min siden. hvor lenge bør jeg lade den første gang?? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Se i manualen. Manualen til T610/T630 så sto det første gangs lading på 4 timer. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sett mobilen på laderen. Så tar du ut simkortet, og setter det inn igjen. Dette gjøres tre ganger. Deretter slår du av og på mobilen, men laderen snurret rundt skjermen. Plugg så laderen inn igjen og la den lade i 5 timer. I disse 5 timene skal den få 1-minutt lade-pause hver halvtime...... eller... Bare les manualen. Står det ingenting om førstegangslading der lader du den som om det er helt vanlig lading. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg trodde alle telefoner skulle min lades 16 timer.... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 lad den til den er full Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sett mobilen på laderen. Så tar du ut simkortet, og setter det inn igjen. Dette gjøres tre ganger. Deretter slår du av og på mobilen, men laderen snurret rundt skjermen. Plugg så laderen inn igjen og la den lade i 5 timer. I disse 5 timene skal den få 1-minutt lade-pause hver halvtime...... :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg trodde alle telefoner skulle min lades 16 timer.... Det var nok sånn på eldre mobiltelefoner, men med nye telefoner som har mye bedre batteri er ikke dette nødvendig. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Mobiltelefon batterier har ikke sjel. Lenke til kommentar
Ekipeni Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ah! er det derfor jeg ikke få min på... den må alltså lades :!: Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 QUOTE (Bllink @ 03/01/2005 : 19:18) jeg trodde alle telefoner skulle min lades 16 timer.... Det var nok sånn på eldre mobiltelefoner, men med nye telefoner som har mye bedre batteri er ikke dette nødvendig. (vetta faen hvordan enn kopierer quote) ok.. men er jo også sånn at batterilevetida på dei gamle telefonene varer MYE lengre, nyere telefoner med fargeskjerm krever bedre batteri også.. (kom ikke helt fram til poenget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå