TigerBlack Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 47th street photo er hva jeg kaller extremt kjappe. 30 desember bestilte jeg ett stk Hoya (semi) polariserende filter til min 58MM linse.. til den nette verdi av 19.90 USD.. Idag 3 jan kom det levert på døra. Betalte via PayPal og fikk det rett på døren, og i samme slengen sparte ca 200 kr når alt er trukket fra. Kontra pris i norge. jeg er imponert Kjapt,greit og relativt rimlig Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke dårlig! Jeg ser du betalte med PayPal.. jeg har et parspørsmål i den anledningen. Jeg har registrert meg med visa kort hos paypal, og har benyttet systemet en gang, da ved bruk av visa kortet gjennom paypal. Men hvordan får jeg penger på "balance'n" min? Må jeg virkelig i banken og overføre pengene manuelt derfra? Jeg har forstått det sånn at det er ikke alle som kan motta penger når jeg bruker visa kortet, så jeg skulle derfor gjerne hatt litt penger på balansen... Vet du hvordan jeg gjør dette? Tommy Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Jeg har ikke peiling, jeg betalte det som en "regning" via paypal. Fikk en "money request" fra butikken,med ett eget formular som jeg fylte ut, og det var stortsett det. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Når jeg bruker PayPal trekker de fra Visa kontoen min - altså har jeg ingen "mellomlagring" av penger hos PayPal. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan man betale alle paypal brukere på den måten? Jeg mener å ha lest på eBay at noen ikke kunne motta penger på den måten, men at det måtte komme fra paypal kontoen..altså "balance". Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå