adsfiklam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Er det noen ulemper med å ha innebygd brannmur i hovedkortet? Som f. eks. at jeg ikke kan bruke BitTorrent. Takk Endret 3. januar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, det er ikke noen ulemper. Selve softwaren er veldig brukervennlig og du kan gjøre så godt som alt du vil der (mtp blokkering osv.). Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, det er ikke noen ulemper.Selve softwaren er veldig brukervennlig og du kan gjøre så godt som alt du vil der (mtp blokkering osv.). Ok, takk Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, det er ikke noen ulemper.Selve softwaren er veldig brukervennlig og du kan gjøre så godt som alt du vil der (mtp blokkering osv.). Har softwaren Windows grensesnitt? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Regner med at du tenker på nForce 3 250 serien? Firewall i hardware (+software) er jo seff å foretrekke fremfor kun software baserte Endret 3. januar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Regner med at du tenker på nForce 3 250 serien? Ja Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Må bare tilføye at jeg bare har hatt problemer med den innebygde firewallen på mitt MSI K8N NEO PLAT s754. Virker som den gradvis fungerer dårligere og dårligere etter en ny installasjon. Venter ennå på at det kommer en BIOS update som kanskje kan gjøre noe med dette. Tror faktisk ikke at dette gjelder bare MSI Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Eneste ufordelen er vel at du må bruke akkurat den firewallen, og de mulighetene som finnes i den. Men teknisk sett er integrert firewall i hovedkortet den beste løsningen du kan få om du ikke bruker en egen hardware-firewall i nettverket. -Stigma Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Eg kan ikke bruke den innebygde firewallen min på epox 8kda3+ fordi eg har et pci nettverkskort... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hardware.no skrev noen sider om nVidias HW-brannmur m/ software i sin test av EPoX 8KDA3+. Opplegget er likt på alle nForce3-kort med brannmur i HW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå